poniedziałek, 10 lipca 2017

Popatrz w niebo...

Jestem z Wami . Czuwam nad Waszym rozwojem. Swoją energią dodaję Wam sił, popycham do działania. Wpływam cały czas na Wasze życie, niezależnie czy to dostrzegacie czy nie. Wysyłam impulsy, wysyłam znaki, jestem dla Was drogowskazem – największym i najbardziej oczywistym…. Ale większość z Was zdaje się tego nie dostrzegać. Popatrzcie w Niebo. Zauważcie jej piękno, blask i mnogość wibracji…. one tam są cały czas, dostępne w każdej chwili. Jest tam wszystko, czego potrzebujecie, cała paleta barw do Waszej dyspozycji. Wystarczy oddychać świadomie i z wdzięcznością./int/.



11 komentarzy:

  1. Śliczniutka :) Jestem pod wrażeniem twojej cudownej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne są. Wiosenne urocze a te kwieciste sukienki to strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne są. Wiosenne urocze a te kwieciste sukienki to strzał w dziesiątkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie przesympatyczne, uśmiechy mają dookoła głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulko , laleczki mnie zauroczyły . Są cudowne !!!! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne Anielice w pięknych letnich spódniczkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw przeczytałam fajny tekst, a potem zobaczyłam Twoje cudne anielice :).
    Wpis z super pomysłem :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności : ) Jak wiesz kocham anioły,kocham też patrzeć w niebo,więc ten wpis to strzał w dziesiątkę : ) Buziaki : )***

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne te anielice!!! Wystroiłaś je cudnie!Podziwiam Twoje zdolności!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne anielice! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!