wtorek, 14 listopada 2017

I jeszcze w temacie motyli;)

 Dziękuję! za Wasze komentarze oraz odwiedziny;) staram się blog stawiać na nogi nie na jednej kurzej a taki na dwóch mocnych nogach;)
Ja mimo jesieni uwielbiam motyle i cały rok dekoracje w domu są raczej kolorowe, pełne pozytywnych energii, dużo czerwieni, zieleni i żółtego;) to pozytywne kolory na cały rok a jak wiecie kolory są bardzo Ważne dla nas, naszego samopoczucia:) Czasami tworzę różne rzeczy i robię zdjęcia by gdzieś za kilka dni, tygodni w odpowiednim czasie je wystawić;)
Tak więc  Anielica, która powstała jakiś czas temu ale nie prezentowałam jej i tu zaskoczenie bo są motyle

 I skrzyneczka na herbatę z motywem wiosny i motyli, niestety jakość zdjęcia   powiedzmy taka sobie;)  
może mi się uda i  prace wysyłam na wyzwanie KTM.....

12 komentarzy:

  1. Ta herbaciarka cudna ale anielica - mistrzostwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielica jest cudna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace, a Anielica przeurocza! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielica i skrzyneczka są cudne. Wspaniałe prace. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie radosne Aniu : ) Powiew lata w środku jesieni : ) Uściski i buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta anielica!!! A demek na herbatkę śliczny i radosny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, Anielica wymiata!!! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu bardzo Ci dziękuję, moja wiosenna Anielica cieszy już moje oczy i bardzo pozytywnie mnie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twoje wspaniałe motyle prace cieszą oczy, a anielica niesie powiew lata, które uwielbiam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anielica jest wspaniała:) A herbaciarka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!