środa, 14 czerwca 2017

Exploding box- podziękowanie, wyróżnienie..

Witajcie, za kilka dni wakacje dla Naszych dzieci  dlatego życzę wszystkim  tym małym i dużym dzieciom wspaniałych wakacji, kolorowych, słonecznych i pełnych przygód. 
Ja przez ostatnie kilka dni bawiłam się papierem, klejem i nożyczkami. 
Powstały boxy jako podziękowanie, wyróżnienie i jako nagroda w XV festiwalu piosenki. Przyznam się szczerze, że robiłam to pierwszy raz od podstaw, sama kartony wycinałam więc to było wyzwanie, by wszystko pasowało a efekt jest taki:


Wspaniała zabawa z papierem, mam nadzieję, że jeszcze coś ciekawego stworzę, wspaniałego dnia dla Was!

12 komentarzy:

  1. Aniu, pierwszy raz to robiłaś?? Wow, jestem pełna uznania! Super wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne boxy :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, przemyślane i pięknie wykonane i w dodatku pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszły . Gratulacje , że próbujesz nowych technik . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie je wykonałaś, są prześliczne!!! Podziwiam Twoje talenty!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne podziękowania! będą wspaniałą pamiątką:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te boxy, do papieru też masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Bardzo ładne boxy :)Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!