piątek, 5 maja 2017

Maj miesiącem kwiatów polnych i prezentów...

Witajcie majowo! nie wiem jak  Wy ale ja uwielbiam maj, zapach konwalii, bzu, piwonii. To miesiąc gdzie można rozwinąć skrzydła, swoją pasję, swoje hobby. Mam na myśli prezenty, które tworzymy z okazji I Komunii Świętej, z okazji dnia Mamy. U mnie powstały  skrzyneczki na drobnostki z okazji dnia mamy i herbaciarki -świetny prezent dla osób kochających herbatę.



 herbaciarki na majowe herbatki

Jestem ciekawa jak u Was wyglądają przygotowania do święta naszych mam, wspaniałego dnia Wam życzę;)

skrzyneczki dostępne;)

10 komentarzy:

  1. Fajne prezenty dla Mam :) Szczególnie pierwsza skrzyneczka bardzo mi się podoba. Sama zawsze staram się przygotować, a nie kupić prezent dla mojej Mamy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. taka skrzyneczka to idealny prezent dla mamy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne skrzyneczki !!! Dla mnie maj to zapach konwalii . który uwielbiam. Mojej mamy już nie ma , ale w jej święto zawsze myślami jestem z nią . Pozdrawiam Anulko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepiękne prace przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle urokliwe skrzyneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności! Sporo tych pudełeczek ozdobiłaś :) Każda piękna i wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!