niedziela, 12 marca 2017

emojki....

Witajcie, ostatnio dużo szyję i jak to zwykle bywa szewc a raczej szewca córki bez butów chodzą. Zostałam poproszona przez moje córki o uszycie piórników do szkoły i tak schodziło, jutro, jutro będzie na pewno Martusiu piórnik uszyty. W pewnym momencie poczułam się  źle z tym, że moje dziecko na drugim planie się znalazło. Szycie szyciem dla innych ale to ona jest moją reklamą, ilekroć nie mam pomysłu coś nie wyjdzie moja córka zawsze zabiera to i mówi: Mamo to prototyp trzeba dopracować a ja już to sobie wykorzystam. W tamtym tygodniu odrabiała lekcje-przy jednym stole ja, maszyna Marta i zadania. Mamo? zapytała, co szyjesz właśnie zabieram się za Twój piórnik:)zadania w mig zrobione a i mi szycie poszło szybciutko. Miały być emojki-podobno teraz taka moda;) Czy Wy też tak macie odkładacie coś na później?
Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnim postem, wspaniałej niedzieli!

10 komentarzy:

  1. Aniu torba i piórnik rewelacja. :) Szczerze jak nie ogarniam co jest teraz w modzie chyba, że moja 9- letnia sąsiadka mnie uświadomi. :) A z odkładaniem mam tak samo jak Ty. :) Także to chyba jest normalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł super radosny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne "uszytki"! :-) Aż się buzia sama śmieje na widok dzieła Twoich rąk! Fajnie ma Twoja córeczka, taką zdolną mamę mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestawik! Takie, wykonane przez mamę wyposażenie jest wyjątkowe i niepowtarzalne.
    Pozdrawiam i ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. komplecik jest prześliczny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności Aniu : ) Jest w tym i serce i są emocje : ) Pst,ja też mam tak z tym odkładaniem i podle się z tym czuje,gdy inni są ważniejsi od mojej córki,paskudne uczucie ale tak jest,że jak po akcji nie nastąpi natychmiast reakcja to potem różnie to bywa : (. Teraz na przykład czeka na wymarzone łapacze snów a ja wciąż w głębokim lesie... Ściskam mocno : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczarowałaś Anulko piękny komplecik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komplet, ja tez tak odkladam wszystko, ale pozniej zaluje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!