piątek, 24 lutego 2017

Gąski, kurki i reszta towarzystwa...

Witajcie, za oknem wieje wiatr, drzewa się uginają, pranie z balkonu pofruneło dobrze że na antenie sąsiada się zatrzymało;) szukam wiosny i szukam mam nadzieję, że lada dzień do okna zapuka, słońce jest potrzebne do ładowania baterii, ma tę moc.
A ja w tym czasie oczekiwania na wiosnę postanowiłam  sobie poszyć gąski, kurki, zajączki i ptaszory.Wykroje podstawowe oczywiście szukam w necie a od siebie je tylko dopieszczam;)





Bardzo Wam dziękuję za trzymanie kciuków za mnie i nasze marzenie,życzę Wam wspaniałego dnia!

18 komentarzy:

  1. ale wesołe i sympatyczne towarzystwo uszyłaś, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są cudne, ale gąski mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje uszyłaś!!! Ja na ozdoby świąteczne jeszcze nie miałam czasu, niestety.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dekoracje . Wyszły rewelacyjnie. Ja jeszcze nic nie robię świątecznego , ale chyba czas zacząć działać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe te Twoje szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne i na pewno szybko przyciągną wiosnę : ) Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu fantastyczne dekoracje, kurki w portaskach są niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, cudne, słodkie i przeurocze są Twoje szyjątka!!!!podziwiam i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudowne szyjatka Aniu :))) Az ciezko mi wybrac co najbardziej mi sie podoba :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :)))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne ozdoby, ależ musi być u Ciebie już wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne gąski i pozostałe ozdoby - kurki w galotkach superaśne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zwierzyniec zagościł w Twoim domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne dekoracje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!