środa, 7 grudnia 2016

święta, święta każda buzia uśmiechnięta;)

witajcie, już za kilkanaście dni stuknie mi kolejny roczek,  jeszcze rok i będzie okrągło i był taki czas przemyśleń, co dalej, już tyle mam lat, kiedy to zleciało. Nie pomyślcie sobie , że czuję się staro, O nie, nie! Przecież jeszcze tyle mam do zrobienia a tu już dziewczyny nastolatki, u męża siwy włos się na głowie jeży, i patrzę tak w około na ten biegnący czas, czas biegnie a ja? Właśnie a ja dalej taka sama, niezmienna, czyżby czas się dla mnie zatrzymał. Myślę, jestem jaka jestem, jestem sobą , realizuje się się i uczę się dalej poszerzać wiedzę, moją pasję.  Jestem pozytywnie zakręconą Anulą ! a teraz do rzeczy, każdy z nas lubi dostawać prezenty i tak w moim  warsztacie (czyt. stół kuchenny) powstało kilka propozycji na prezenty:






Życzę Wam wspaniałego dnia!

17 komentarzy:

  1. Ale pięknie u was, świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o szyte lalki , i inne stworki to nie masz sobie równych Zawsze perfekcyjnie i ze smakiem. Zreszta Twoje skrzyneczki tez mnie zawsze zachwycają. Piękne prace Aniu. A co Twojej refleksji nad upływającym czasem..... chyba byś nie chciała mieć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu to ja na wstępie pragnę już dzisiaj złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia- zdrowia, radości, miłości i nieustającej weny do tworzenia takich śliczności. Twoje prace zachwycały, zachwycają i będą mnie zachwycały. Piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty obdarowani powinni się ucieszyć bo szkatułki cudne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach piękne prezenty :) aniołeczki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak pracownia w kuchni tam tyle się dzieje a u Ciebie to doskonale widać, że jest to twórcze i ciepłe miejsce. Prezenciki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego zatem :) powtarzam się, ale piękne rzeczy tworzysz Aniu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś wspaniałe prace! Zachwycam się każdą bez wyjątku!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny winek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe prace, idealne na świąteczny prezent, wszystkiego dobrego kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu jakie to wszystko piękne i bije od tego takie świąteczne ciepełko,że aż się fajniej na duszy robi : )Jak mało kto podgrzewasz atmosferę,buziaczki : )*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, Anulko - moja imienniczko. Przepiękne prezenty, tyle tu wspaniałości! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prezenty cudne , każdy wyjątkowy . Tak trzymaj dalej Anulko , pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przemysleń czas... A prezenty wspaniałe! Zauroczył mnie wianek i skrzat!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty, obdarowani na pewno się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i zrobiło się bardzo świątecznie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!