poniedziałek, 26 grudnia 2016

I jak tu nie kochać bałwana;)

Witajcie kochani w ten świąteczny czas, mam nadzieję ,że odpoczywacie, radujecie się sobą, spacerujecie, wspominacie i rozmawiacie o tym co było, jest i będzie. 
Serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia  świąteczne i karteczki, które zdobią zieloną pannę. 
Przed samymi świętami zostałam poproszona o uszycie bałwana, przyznam się od razu że sprawa nie łatwa, znalazłam wykrój głowy ale to i tak było nie lada wyzwanie. Obiecałam sobie, że już nic nie będę szyła ale była to prośba dla dziecka, którego marzeniem był właśnie on, zimowy bałwan.  Serce swoje włożyłam w to i oto taki mamy efekt:
i starczyło jeszcze na poduchę...
 a teraz zmykam do swojej rodzinki, życząc Wam wspaniałego dnia!

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe uszytki poczyniłaś. Zdolniacha jesteś i z każdym zadaniem radzisz sobie perfekcyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanka uszyłaś rozbrykanego totalnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest megaśny :) widać w nim dużo serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i superaśny Pan Bałwan Anulku!!! Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku!!! pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!