wtorek, 15 listopada 2016

Dekoracje świąteczne..

Witajcie, kolejna propozycja dekoracji świątecznej to wianki, które uwielbiam  tworzyć. Niestety nie zawsze jest wena dlatego na wszystko potrzeba czasu i skupienia. 
 Dwa wianki  to baza słoma, juta i dekoracje, z kolei kolejne dwa gdzie bazą jest wiklina i dekoracje uszyte z materiału z elementami styropianu i wstążek satynowych. Każdy inny, niepowtarzalny;)
Uwielbiam wieszać je u siebie w domu, tworzą ciepły świąteczny nastrój, oczywiście moja rodzinka czeka już na nowości z Anulkowej półki a jak u Was tworzycie same, kupujecie od blogowych koleżanek czy wyciągacie co roku te same ozdoby?
Ja mam swoją kolekcję, którą dzięki Wam co roku powiększam o kolejne cudne hand made;)



15 komentarzy:

  1. Aniu piękne wianuszki. Ja co roku staram się (zanim wszystko rozdam) coś zrobić także dla siebie. W tym roku jeden z pierwszych świeczników świątecznych będzie dekorował mój stół. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ozdoby <3 Super wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki wyglądają pięknie! Cudnie je ozdobiłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne!! a "the best of" to ten przedostatni z gwiazdkami, muszę zrobić sobie coś w tym stylu
    PS. misiu, którego moja córa dostała w prezencie od Ciebie, nosi wdzięczne imię "hot-dog" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne i prześliczne dekoracje. Będą piękną ozdobą każdego domu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , kolorowe , świąteczne wianki . Zdarza się , że coś kupuję u koleżanek np. ostatnio zakupiłam butelkę deku na prezent . Pozdrawiam serdecznie Anulko i buziaki dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycające wianki, piękna świąteczna i właściwie też zimowa dekoracja !!! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianki są prześliczne, ten z gwiazdkami urzekł mnie najbardziej :) No i fajne zmiany na blogu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wianki :) Bardzo mi się podobają :) Klimatyczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne świąteczne dekoracje :)
    Podziwiam za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne wianuszki - cudne sa te na nich ozdoby :)Ale śliczny renifer :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!