czwartek, 20 października 2016

Pasja formą relaksu...

Dzień dobry dla wszystkich, bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnim postem, nie będę pisać o tym, jak to czas się skraca a tyle do zrobienia każda z Nas tak po prostu ma, Góra marzeń, projektów, planów do realizacji. Rodzina, gotowanie, praca sprzątanie i gospodarujemy troszkę czasu dla siebie a raczej dla swojej pasji. Szyć szyję, tworzę, maluje ale to wszystko przygotowania już przed świąteczne na grudzień, bo ja tak mam, że robię to wcześniej a grudzień to czas na rodzinę, spotkania i dużo gotowania;)

Ostatnio zrobiłam kilka skrzyneczek: ta jest na biżuterię i tajemnicze listy bo ma drugie dno;) i jest duża  i pojemna.
 herbaciarka na 4 przegródki
 i lawendowa, w realu bardziej intensywne kolory na 6 przegródek
 a tu prezent z okazji Dnia Nauczyciela  x 100

dobrego dnia Wam życzę, słoneczka choć za oknem  szaro, ale zawsze trzeba znaleźć  coś pozytywnego w tym dniu!

19 komentarzy:

  1. kochana skrzyneczki są prześliczne, lawendowa skradła moje serducho:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne skrzyneczki! Ta z lawendą skradła moje serce:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne skrzyneczki, ale zakładki x100 mnie powaliły. Chyba Aniu nie sypiasz po nocach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. co za organizacja pracy, ja wszystko na ostatnią chwilę robię i ciągle za mało mi dnia.... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne skrzyneczki! co jedna to ładniejsza...oj napracowałaś się dziewczyno przy zakładkach,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu to że cudne robisz te skrzyneczki to już wiesz ale zrobić tyle zakładek to już chyba mistrzostwo decu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu podziwiam Cię, że znajdujesz na to wszystko czas. Piękne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz talent, jestem zachwycona Twoimi pomysłami i kreatywnością :) To prawda czas nam z dnia na dzień ucieka, ale warto poświecić go na hobby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko Aniu - przydało by mi się jakieś hmmmm..... 25-30 lat temu; pisałam wtedy mnóstwo listów... oj się pisało ....:)
    pozdrawiam Cię cieplutko i mam nadzieję, że nie poddajesz się złej pogodzie i ponurym nastrojom:) wiem z autopsji, że czasami trudno walczyć, ale wiesz - nie mamy wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne skrzyneczki!! zwłaszcza ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace, najbardziej urzekła mnie herbaciarka w różyczki - piękna i taka wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie skrzyneczki są śliczne , każda ma swój urok. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba. Skrzyneczka jest cudowna. Szczególnie podoba mi się to drugie dno na sekretne listy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alez one piekne :))) Cuuudnie Ci wychodza te Twoje prace :))) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne pudełeczka - cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pudełeczka są cudne, ale te zakładki - WOW! Jaka ilość :O

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!