czwartek, 11 sierpnia 2016

Inne wykorzystanie materiału tapicerskiego...

Ciągle pada, nana nana na na na ale to nic dzisiaj będzie o materiale, który potocznie nazywany jest obiciowym lub jak kto woli tapicerskim, kupiłam w sklepie z myślą o uszyciu poduch na krzesła do kuchni jak wiadomo, co niektórzy rączki wycierają albo w spodnie, obrus ale zdarza się i pokrycie stołka. Poduchy normalne z jedna kokardą uszyłam więc nic aż tak wielką chwalipiętą nie będę ale z resztek materiałów uszyłam takie zwykłe siatki na zakupy, do przechowania butów w szatni, zastosowań dużo, materiał super, nie mnie się, szybko nie pobrudzi i do tego kosmetyczki, jak kto woli może być i piórnik, wiecie jaki jest jedyny minus pracy z tym materiałem, niesamowicie się strzępi i nitki fruwają....... ps. właśnie mąż zaczął je odkurzać;) <3 a teraz zmykam na kawusię..... dobrego popołudnia !

26 komentarzy:

  1. kosmetyczki i torby ślicznie wyglądają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Gosiu i wzajemnie słonecznego dnia...

      Usuń
  2. Ale rewelacyjne rzeczy uszyłaś, Aniu :) Bardzo podobają mi się torby! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga są do przygarnięcia;) w końcu wracam do szycia;) buziaki

      Usuń
  3. Świetne pomysły, super wykonanie, taką kosmetyczkę to bym chętnie przygarnęła:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam chętnie się wymienię Madziu;)

      Usuń
  4. Torby są rewelacyjne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło :)) Pięknie wyglądają te naszyte aplikacje, ślicznie kontrastują z torbami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu uwielbiam takie kolory, one królują w moim mieszkaniu;)

      Usuń
  6. Piękności uszyłaś.:) Materiał tapicerski zawsze kojarzył mi się z grubym splotem i ogólnie, że jest taki nieprzyjemny. A tu takie cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i świetne w noszeniu a tkanina nie jest gruba;) dobrze się nią szyje;) dobrego dnia!

      Usuń
  7. Ja też bardzo lubię takie materiały, niby nie pasuje, a fajnie wyszło.
    Piorniczki świetne.
    I szalenie podobają mi się ptaszorki.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszorki są uniwersalne, wszędzie korzystam z tego szablonu zawsze na czasie, dziękuję za komplement;)dobrego dnia!

      Usuń
  8. jakie super rzeczy wyszły, a torby to rewelacja :) mam już jedną od Ciebie i dość częśto słyszę pytsnie skąd mam tak ładną torbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Aga trzeba mówić z markowego sklepu;) cieszę się że po mału się ogarniasz;) buziaki!

      Usuń
  9. wspaniałe kolorki Aniu :) i piekne wykonanie :) pozdrawiam i słoneczko przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczył mnie materiał. Zupełnie nie przypomina obiciowego. Śliczny jest i piękne rzeczy z niego uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wszystko wyszło , gustownie i elegancko. Miłego weekendu Anulko !

    OdpowiedzUsuń





  12. Aniu, bardzo fajnie wyszło :)



    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba i najważniejsze,że nic się nie zmarnuje : )Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne torby i kosmetyczki! Zdolna z Ciebie dziewczyna!!!! a mnie naj...to ta z ptaszorkami...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko jest ze sobą tak pięknie połączone, że zachwyca od razu! gratuluję organizacji i umiejętności wykorzystania "pozostałości" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam sie z dziewczynami, material w ogole nie wyglada na obiciowy ☺

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!