poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Stare-Nowe, Nowe-unowocześnione....

Dzień dobry! słonko, ptaki  i poniedziałek aż chce się zaśpiewać z radości!Bardzo dziękuję za komentarze Wasze, witam serdecznie Nowe osóbki  i dziękuję, że jesteście! 
Uwielbiam gdy tylko mam czas  z samego rana przejść się ulicami mojego miasteczka i  wpaść do mojej mamy na kawusię. Zawsze coś mamy do omówienia;) 
Ale dzisiaj nie o kawie będzie tylko projekcie i szybkiej realizacji. Nie jedna z Was uwielbia przerabiać, malować, kombinować, przykręcać, burzyć i naprawiać. Postanowiłam przemalować mojej mamie starą ławę i parawan na biało. 
Lubię biel w meblach, dodatkach czy materiałach ale nie taką sterylną tylko z dodatkami... Do pomalowania drewna używam farby Altax szybko schnie, można zmyć ją z powierzchni gdy  nam kapnie, dobrze kryje za drugim trzecim razem jest czysta biel. Do malowania używam wałeczka różnej szerokości przyznam się, że przy pędzlu więcej farby schodzi a wałeczek jest więcej wydajny...
Tym razem moja mama szyła swoje dekoracje, poduchy oraz panele na parawan;)





19 komentarzy:

  1. ale biało:-)) bardzo ładny efekt.pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny efekt osiągnęłyście : Ty Twoja Mama i biała farba : )Bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko kolejne pomysły potrzebują realizacji;) dobrego dnia!

      Usuń
  3. Cudnie am wyszła ta metamorfoza:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu jeszcze jedna metamorfoza nas czeka;)

      Usuń
  4. Łał, super wygląda po przemalowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam biel i też mi się marzą białe meble pokojowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu szkoda że bliżej nie mieszkasz;) chętnie bym coś pomalowała;)

      Usuń
  6. Super od razu się rozjaśniło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu o tak pokój b\nabrał całkiem innego wyglądu;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. parawan był tylko pomalowany bejcą więc tu nie było problemu, jezeli chodzi o ławę ona była okleina oklejona ale jej nie zdarłam tylko papierem ściernym przeczyściłam i odtłuściłam spyrytusem;)

      Usuń
  8. świetna zmiana, jestem zachwycona - mam podobny stolik, może się za niego zabiorę :D

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!