środa, 13 kwietnia 2016

Komplet ogrodowo -tarasowy...

Wiosenne porządki zmusiły mnie abym i w swoich ulubionych szmatkach porządki zrobiła dlatego uwalniam szafę z tkanin, ścinki, reszki, końcówki materiałów. Powstał komplet 4 poduch na balkon, taras lub do ogródka, dodatkowo uszyłam mini obrus, podkładkę na stół. Połączenie róż z popielatym kolorem i amarantowym materiałem w groszki. W  środku jest wypełniona poducha owatą można też wsadzić  jaśki;) Co sądzicie o takim zestawie?
Komplet jest dostępny;)







13 komentarzy:

  1. Anulku ale czarujesz tymi pięknymi tkaninami :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Ale cudne poduchy uszyłaś, Aniu! Ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszka doszła :) serdecznie dziękuję :)
    Komplet cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe!!! Aniu zestawy kolorystyczne przecudne a wykonanie wiadomo- pierwsza klasa :))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te podusie głównie z powodu cudnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały komplecik! Podoba mi się to zestawienie tkanin.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. różyczki pięknie pasują na balkon czy taras. Fajnie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet jest bardzo ładny. Najważniejsze, że nie jest w jednym kolorze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, świetnie dobrane tkaniny, cudnie będzie się prezentować na tle ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie kolorków. pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!