piątek, 4 marca 2016

Tu-tu jajo czy skorupa...

Dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze  pod ostatnimi  postami. 
Dzisiaj będzie szybki tutek.
Za oknem co prawda nie jest pięknie jeszcze i zielono ale w Waszych domach dzięki kilku akcentom kolorystycznym można sobie wiosnę stworzyć;) 
Chciałam Wam dzisiaj przedstawić prosty sposób na jaja. Wystarczy balon, klej wikol, gazety i dekoracyjne gadżety;) Balon dmuchamy, rozcieńczamy wikol z wodą 1:3 i mocząc podarte gazety naklejamy na balon kilka warstw. Odstawiamy do wyschnięcia 12h gdy balon jest suchy za pomocą igły balon przebijamy. Wycinamy naszą skorupkę a teraz tylko od Was zależy co dalej z tym zrobię. Może być wazonem, może być dekoracją, okleić materiałem, pomalować. 
Ja mam zamiar wsadzić tam żywe kwiaty i bazie;) 




a tutaj oferta dla Was gdyby ktoś był zainteresowany za przysłowiowe grosiki...
Torebka listonoszka motyl, stworzona aplikacja przez moją córkę Michasię i kosmetyczka też jej projekt, moje tylko uszycie
zapraszam;) Michasia zbiera do świnki na gitarę;)

 


 

8 komentarzy:

  1. Tutek na skorupkę rewelacyjny , może spróbuje jak tylko czas pozwoli a motylek wyszyty koralikami na torebce jest piękny . Kosmetyczka też bardzo ciekawa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tutek :) Jaja pierwsza klasa i wyglądają iście wiosennie :) Motylek pięknie wyszyty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno sobie obiecuję, że kiedyś takie coś zrobię, ale jakoś zawsze schodzi na dalszy plan. Twoja skorupka świetna i ma cudne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole robiliśmy też takie dekoracje. Oklejaliśmy balony bibułą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne skorupki zrobiłyście, super pomysł :) A torebka i kosmetyczka są bardzo ciekawe. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jasne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!