poniedziałek, 14 marca 2016

Domowy sposób na wianki ze sznurka...

Ludzie cze­kają cały tydzień na piątek, cały rok na la­to, całe życie na szczęście. A jak jest dzisiaj u Was;))))


Zrobiłam szybki kursik na wianki made by Anulek& córki...

Klej vikol lub magik, sznurek, słoik, dodatki z bibuły, krepiny, wstążki i klej na gorąco...
Miskę, słoik oklejamy folią spożywczą, nanosimy na nią vikol(bez użycia wody) o nawijamy sznurek, od was zależy jaka grubość oraz szerokość wianka, odstawiamy do wyschnięcia. 
Wyschnięte koło ściągamy, usztywniamy je sznurkiem przeplatając go na około i zaczynamy kleić dekoracje szukajcie w domu rzeczy czyszcząc przy okazji szafki z ozdób, papierów, kwiatków;)

Dobrego i bardzo słonecznego dnia Wam życzę;)
zapraszam do chwalenia się swoimi dekoracjami!








12 komentarzy:

  1. Ale śliczności wykonałaś, przepiękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne wianuszki Wam wyszly Aniu :))))) I bardzo mi sie podoba pomysl z przygotowaniem sznurka Suuuuper :))) A na co ja dzisiaj czekam ? :)) Az rozyczki moje same sie zrobia :P hihi Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne - najbardziej podobają mi się te kwiatowe :)
    pozdrawaim Was słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Wasze wianki :).

    I dzięki za cynk ze słoikiem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe, dekoracyjne i bardzo wiosenne wianuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu same cudności : ) Przepiękne : )Hm,ja czekałam aż reszta zamówień sama się jakimś cudem uszyje ale się nie doczekałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu śliczne wianuszki. Bardzo fajny kursik nam przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję. Przesyłka właśnie dotarła

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Twoje pomysly i wykonanie są rewelacyjne! Piękne te wianuszki i świetny kursik! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności, każdy jeden pełen uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!