poniedziałek, 22 lutego 2016

Wielkanocna dekoracja w Twoim domu

Witajcie,
 poniedziałek wietrzny ale i słoneczny, dzisiaj mam dla Was niespodziankę;) 
szybka zabawa  z okazji zbliżających się 
ŚWIĄT WIELKANOCNYCH.
zasady proste:
-umieść banerek na swoim blogu
-możesz zostać moim obserwatorem ale nic na  siłę;)
-w komentarzu zostaw ślad;)
-zabawa trwa do 10 marca a w dniu następnym wylosuję 2 osoby do których powędrują  dekoracyjne niespodzianki. A teraz zmykam, kawa  i ciacho z moją połówką;) dobrego dnia!

23 komentarze:

  1. Piękne kurki i króliczki.
    Bardzo fajny pomysł na zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne maskotki :) Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. och, och, och... może mi się uda :) już biegnę zamieścić banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje stworzyłaś. Z przyjemnością dołączę do zabawy. :)I zapraszam na moje candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam już Twoje bożonarodzeniowe ozdoby :) :) może się uda zdobyć wielkanocne :):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Wielkanocne dekoracje, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie wystarczy jedna twoja kurka. Boskie są. Baranek też debeściak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :))) zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, mój dom potrzebuje pięknych ozdób świątecznych, bo jest taki jeszcze zimowy. Dlatego zapisuję się w kolejeczkę :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudenka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te dekoracje :))) Z wielką chęcią dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce :)))) Na fb jestesmy , ale i sprobujemy i tutaj mooze sie uda :))) Pieknosci poszylas Aniu :)) Pozdrawiam Was Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!
    banerek wisi ---> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, oczywiście ustawię się kolejeczce, bo mam chrapkę na te świetne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie się zapiszę :) kocham niespodzinki^^

    http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział ;)
    Baner już dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)Piękne rzeczy tworzysz :) Banerek na http://zakletaigielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią, ale i z ciekawością ustawię się w kolejce, banerek już u mnie :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z radością dołączam do zabawy :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam! Zapisuję się do zabawy. Twój banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!