czwartek, 4 lutego 2016

Kartki pozytywnego dnia...

Witajcie, ferie dziewczyn dobiegły końca od kilku dni już chodzą do szkoły i wracamy do dziennego systemu;) dom, praca, szkoła zajęcia;) i czas na swoje dłubanie.
 Powstaje kilka projektów i prac, na warsztacie już przygotowania do wiosny i świąt wielkanocnych;)
Czekam na pierwsze promyki słońca, bo jak człowiek wstaje rano i widzi za oknem szarówkę to ma ochotę wrócić pod ciepłą kołderkę..  Ostatnio mało czasu  miałam i mam nadzieję, że nadrobię blogowe zaległości;) a tym czasem:
 ponieważ zbieram ścinki z materiałów, bo zawsze się może coś przydać a jak wiecie ja nie jestem mocna w kartkach, zabawa z papierem więc zrobiłam kartki pozytywnego dnia z materiału;) polecą do osób dla których dzień powinien zacząć się od uśmiechu;)
 i na zakończenie Michasi serducho uszyte z moją pomocą i nowe ubranie dla Misi ..


35 komentarzy:

  1. cudeńka u Was Anulku ale najwspanialsze jest to jaką jesteś cudowną Mamą skoro w dobie internetu i nieco innego spędzania czasu wolnego naszej młodzież Ty potrafisz przekazywać swoją pasją ...Szczerze Ci gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję za takie ciepłe słowa, czasami to metoda prób i błędów;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na karteczki , nie robiłam jeszcze z materiału a to widze fajny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu przepiękne rzeczy stworzyłaś. Zazdroszczę Ci troszkę, że Twoja współpraca z maszyną daje tak piękne efekty. Świetny pomysł na karteczki, ale tulipany szczególnie mnie urzekły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu karteczki ze ścinek powstają, szkoda mi ich wyrzucać, teraz powstają karteczki wielkanocne;)

      Usuń
  4. Zawsze podobały mi się te szyte tulipany :) Wiosna w domu przez 12 miesięcy! Fajny pomysł na karteczki, podobnie jak Ania, jeszcze takich nie robiłam. A serduszko Michasi cudne! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga już widze na blogu że u Ciebie zakwitły;)

      Usuń
  5. Świetny pomysł z tymi materiałowymi kartkami, dzięki nich dzień na pewno zacznie się od uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz poleciały pocztą do chorych osób mam nadzieję, że przyniosą trochę radości;)

      Usuń
  6. Tulipany są cudowne :) a karteczki bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Wasze prace!!!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki świetne, oryginalne, na pewno wywołają uśmiech na buziach obdarowanych. Córcia widzę idzie w ślady Mamy, serducho wyszło fajnie. Ale najbardziej urzekły mnie te tulipany, aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz Lidziu za oknem mamy znowu zimę, to choć w domu pachnie wiosną;)

      Usuń
  9. Fajne karteczki, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulku prześliczne prace, rośnie Ci godna zastępczyni :). O breloczku jak najbardziej pamiętam :) Pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, czekam na wieści;)

      Usuń
  11. bardzo fajne karteczki, a kwiatuszki cudne, super serducho powstało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, polecam stworzyć własny bukiet;)

      Usuń
  12. Pomysłowo wykorzystałaś ścinki materiałów , karteczki wyszły śliczne. Prace Michasi są wspaniałe , fajnie że córki chętnie bawią sie w rękodzieło. U nas ferie w poniedziałek dopiero się zaczęły. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękodzieło uwielbiają,ale dbam również aby rozwijały swoje zainteresowania;) Buziaki przesyłam!

      Usuń
  13. świetny pomysł na kartki! a serducho i misiaczkowe ubranko śliczne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale wiosennie u Ciebie się zrobiło :) tylko pozazdrościć!!! a tulipany po prostu - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga milczysz na blogu? a za komplement dziękuję!

      Usuń
  15. Świetne kartki, a tulipany idealne na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśni jedna tak karteczka jest u mnie. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Super szyjątka widzę że material się przydał
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dziękuję córka kocha myszkę Mimi;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!