piątek, 1 stycznia 2016

Więcej wiary więcej optymizmu i tyle samo szczęścia..

Witajcie w Nowym Roku 2016  u nas tradycyjnie domowo było, na balkonie o 00,00 oglądaliśmy niestety przepych kto pierwszy, kto ma większy kubeł petard. 
Wiecie nie jestem zwolennikiem petard, nie w tak wielkim wydaniu. Rozumiem zimne ognie, czy puszczenie jednej gwiazdy do nieba na szczęście ale nie takiego huku, szumu między blokami, drzewami i niestety zwierzakami. 
Nasza psina panicznie boi się petard, ucieka pod wszystko co daje schronienie w domu, w tym roku siedziała w naszym brodziku przestraszona, o spacerze mowy nie ma. 
Z roku na rok oglądam coraz większe widowiska, może komuś to daje szczęście i poczucie spełnienia dla mnie żadna frajda.
Rok na kolejne wyzwania, poszukania sobie nowej pracy z dziećmi, umowa w poprzedniej pracy dobiegła końca. 
Mam doświadczenie, satysfakcję, spełnienie i zadowolenie, poczucie swojej wartości, że to co robię ma sens.
 Kątem oka patrzę na moje z roku na rok samodzielnie funkcjonujące kurki, które w pewnych momentach w pióra obrastają. No ale jak każda matka kwoka traktuje świat z wysoka;) Jeszcze przed świętami zrobiłam kilka skrzyneczek, jak zwykle wygrywa prostota i delikatne motywy: 

herbaciarka z kurami

 a to nasza Sarcia :


BUZIAKI DLA WAS!


41 komentarzy:

  1. Aniu piękne skrzyneczki. Życzę Ci szybkiego znalezienia pracy, nowych pomysłów i czasu na tworzenie takich pięknych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko dziękuję ! i dla ciebie wspaniałego roku 2016!

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku dla Ciebie i całej rodziny . Prace świetne , buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu i dla Ciebie wszystkiego dobrego i całej Twojej rodzinki i dla Filusia!

      Usuń
  3. Piękne skrzyneczki, uroczy psiak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) przepiękne skrzyneczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga i dla Was wszystkiego dobrego i dalszych sukcesów!

      Usuń
  5. Sarcia, biedna musiała jakoś to przeżyć, mój na szczęście się nie boi takich huków (na razie). Ja w ogóle nie kupuję żadnych petard, rakiet, czy innych wymyślnych fajerwerków. Jednego roku mój kuzyn stracił przez nie palce w dłoni i od tej pory obchodze to z daleka. Wystarczy mi jak na nie popatrzę przez okno. Wszystkiego dobrego w nowym roku Ci życze i znalezienia fajnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu ale to rewelacyjny pomysł jest z duszkami w niebo;) I dla Ciebie jeszcze bardziej twórczego roku i samych dobrych chwil!

      Usuń
  6. Oj tak zwierzęta w Sylwestra są najbiedniejsze. Mi strzelanie od o północy nie przeszkadza ale kilka dni przed i po już tak. Bez sensu ...

    Ale się narobiłaś tych herbaciarek. Mój numer jeden, to ta ogrodowa z konewką. Cudna jest :).

    Masz ślicznego pieska :).

    Trzymam kciuki za nową pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, to nawet nie psiaki myslę tez o naszych ptakach co roku jest ich mniej. Dziękuję za kciuki na pewno coś się znajdzie ciekawego;)

      Usuń
  7. Piękne skrzyneczki :)
    Ja też nie lubię tego huku...tylko się ściemniło i tak aż do północy...
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dziękuję i dla Ciebie samych wspanialych chwil w roku 2016

      Usuń
  8. Cudowne skrzyneczki! Wszelkiej pomyślności w rozpoczętym 2016 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu i dla Ciebie wszystkiego dobrego, kreatywności i twórczości by nie opuściła a się jeszcze bardziej rozwijała;)

      Usuń
  9. super skrzyneczki, Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne skrzyneczki : ) Pieseczek przesłodki : )My w tym roku puściliśmy w niebo lampiony na gorące powietrze i było cudownie : ) Wszystkiego najlepszego dla Was na cały rok : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duszki w niebo świetny pomysł, my co roku puszczamy w rocznice odejścia mojego taty. Moniczko dla Was wszystkiego co dobrem się zowie!

      Usuń
  11. Wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok!Pudełeczka prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu i wzajemnie wszystkiego dobrego!

      Usuń
  12. Aniu skrzyneczki sliczne. Szkoda że musisz szukac nowej pracy , mam nadzieję , że szybko znajdziesz czego Ci serdecznie życzę.
    Sarunia jest kochana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to praca była w zastępstwie na umowe zlecenie,chcieli mnie zatrzymac ale to się wiązało z utratą pracy wcześniejszej pracownicy, ja tak nie potrafię,na brak zajęć nie narzekam coś się znajdzie;) Buziaki dla Ciebie

      Usuń
  13. Skr4zyneczki są świetne :) Wspaniałego Nowego Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu i dla Cie4bie wszelkiej pomyślności;)

      Usuń
  14. Biedulka :(, mój na szczęście się nie boi wywala się na plecy i chrapie, ale pamiętam poprzedniego pieska trząsł się cały i nie dało się go uspokoić, aż serce pękało. Anulku skrzyneczki cudne, życzę wiecęj takich w nowym roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, projekty są teraz czas na realizację;)

      Usuń
  15. Ja byłam na placu gdzie ludzie z osiedla puszczali fajerwerki i jakiś nienormalny człowiek zabrał swojego pieska, który cały się trząsł i próbował uciekać,a on go na siłe trzymał. Miałam ochotę pójść i zabrać mu tego psa.

    Zmieniając temat, przepiękne są te Twoje pudełeczka :) Wszystkiego dobrego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrozumiem takiego zachowania ludzi.
      I dla Ciebie Alicjo wszystkiego dobrego!

      Usuń
  16. Aniu, wszystkiego co najlepsze na cały Nowy Rok! Kolejnych wspaniałych pomysłów i realizacji marzeń :) Skrzyneczki są bardzo fajne :) Podoba mi się doklejenie scrapkowych czajniczków i filiżanek. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus i dla Ciebie wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń!

      Usuń
  17. przecudowne herbaciarki :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!! Wspaniała produkcja!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga najlepiej wychodzi hurt;) i wzajemnie wszystkiego dobrego!

      Usuń
  19. Dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Niech spełniają się marzenia :)
    Herbarciarki cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne,śliczne,wspaniałe,piękne ,
    Wszystkiego naj w tym 2016r

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne skrzyneczki, na herbatę jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!