środa, 6 stycznia 2016

projekt kuferka i torby na laptopa?

Za oknem wspaniale biało, biały puch przykrył drogi i chodniki, czuć zapach świeżości a Dziadek Mróz maluje na szybach swoje historie. Bo jak by to było gdyby śniegu nie było???
otworzyliśmy rodzinnie sezon na łyżwy, systematycznie jeździmy-przyda się po szaleństwie świątecznym, w czym mogę sobie jeszcze dogodzić.

Śmieją się ze  mnie znajomi że moje ręce tańczą i w święta zamiast świętować dłubię te swoje robótki. 
Ale ja lubię czynnie  spędzać czas, jest czas na książkę i rodzinkę ale na  i na moje domowe pasje;) Kilka projektów w Nowym Roku zapisałam i jeden zrealizowałam, wiem że wszyscy tworzymy pewną formę rękodzieła ale gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam na @
a teraz moje torby otwierane na zamek, z kieszonką, kuferki dla dziewczynek na dodatkowe zajęcia balet, taniec itp oraz torba na laptopa o wymiarach 40cm x30cm...






śnieżne buziaki przesyłam!

20 komentarzy:

  1. Są świetne. A ja szukałam filcu technicznego na allegro ale znalazłam tylko szary,a na święta potrzebowałam czerwony. A Ty widze jeszcze super niebieski masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle wszystko piękne :)
    ja jeszcze w sprawie tej Zosi -to poprosze ją w kolorze takim jakim sama wybierzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te Twoje torby są świetne, super odszyte , w pięknych kolorkach i bardzo praktyczne.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i świetnie odszyte, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anulku piękne torebeczki :)), zapotrzebowanie na zwierzątko czy też owada przyjęte :), dogadamy się później :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe torby! Wszystko dopracowane i dobrane kolorystycznie :) Niejedna dziewczynka będzie z nich zadowolona. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te torebki i kuferki! rozwijasz się w zawrotnym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kuferki , pomysłowo i ślicznie wykonane. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite te Twoje projekty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,widze ze zie nie nidzisz, super torby

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękna ! Każdy jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ty Anuś wyczyniasz z tym filcem cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne torby :) Dziękuję za zapisanie się na wymiankę, proszę uzupełnij jeszcze w komentarzu swój adres email i inf czy możesz lub mieszkasz zagranicą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. torby wspaniale wyglądają, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne torby!!!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!