czwartek, 17 grudnia 2015

W prezencie tkwi szczęście...

HOHOHO! rzekł Mikołaj i jak obiecał tak się stało. 
 Dzisiaj pan Listonosz zapukał do drzwi z paczkami dla mnie od Was od poniedziałku płyną życzenia świąteczne i urodzinowe. Szkoda że mnie nie widzicie jak otwieram , zaglądam i fruwam po domu jak Piotruś Pan z Nibylandii. Ale to będzie w osobnym poście, dzisiaj chciałabym wam pokazać worki jakie uszyłam dla pewnej zdolnej grupy młodzieży, którzy cały rok wspierają` różne kiermasze i akcje charytatywne a ja w zamian z moją koleżanką i bratem chcemy im podziękować. Święta to czas radości, dzielenia się tym co mamy, czas  gdy nie ma kłótni i zwad, czas gdy nasze kłopoty zamiatamy na ten czas pod dywan a potem mówimy jakoś to będzie, damy radę;)
Ale dzisiaj chciałam bardzo podziękować pewnej wyjątkowej osobie, która zaskoczyła mnie dzisiaj Edyta z blogu strzepki i okruchy zorganizowała zabawę mikołajkową, moja paczuszka nie dotarła od mojego Mikołaja i Edyta postanowiła nadać do mnie paczuszkę sama jako organizator zabawy stanęła na wysokości zadania, powiem więcej jest niesamowita kobieta o wielkim sercu. Edytko dziękuję, dziękuję, dziękuję,wszystko mi się podoba, wszystko się przyda i jeszcze się podzielę z kimś kto będzie potrzebował przed świętami poczuć Magię ŚWIĄT zobaczcie sami co otrzymałam:

 a to moje worki na słodkości:



Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnim postem, jesteście moim wsparcie, oparciem i koleżanką przy kawie, dziękuję Wam!!!!!!

16 komentarzy:

  1. Ile wspaniałości! :) Woreczki sympatyczne i fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jednak Mikołaj Cię odwiedził :) woreczki superaśne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne woreczki, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu Ty sama jesteś jak Święty Mikołaj a właściwie Mikołajka i to przez cały rok . Ciągle coś robisz dla innych. Woreczki cudne poszyłaś . Bardzo fajne te aplikacje na nich . Widać , że kochasz to szycie .
    Pozdrowienia Świąteczne dla Całej Twojej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne woreczki uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie paczuszki dostawać to wielka radość, a woreczki uszyłaś prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczki są przeurocze. Podziwiam Twoje zaangażowanie w pracę na rzecz innych. To prawdziwy wzór do naśladowania. Pozdrawiam Cię świątecznie Mikołajko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowności dostałaś :) bardzo lubię książki tej autorki :) Kubeczek jest boski :D A twoje woreczki wspaniale uzupełnią słodki prezent :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu Ty sama ofiarowujesz swoje serduszko innym ,w taki tez sposob i do Ciebie wraca cale to Dobro !!! :) Piekne prezenty dostalas :))) Woreczki Przesliczne :))) Na pewno obdarowani sie bardzo uciesza :))) Pozdrawiam Was Serdecznie !!! :) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu chciałabym się dołączyć to tych wszystkich życzeń, które zewsząd napływają. Wszystkiego dobrego Ci życzę. Urocze woreczki uszyłaś. I piękne rzeczy otrzymałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na te woreczki na słodkości :) A w dodatku są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super są te woreczki :) rany ja nawet dla swoich bliskich nie mam jeszcze prezentów :( jak Ty to wszystko organizujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę sie ze sprawiamy Ci tyle radosci paczuszkami
    Woreczki są urocze i bardzo piekny podarek

    OdpowiedzUsuń
  14. Woreczki na słodkości pojemne to i dobrze :), Prezenty fantastyczne - same mega paki :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!