poniedziałek, 7 grudnia 2015

I ja zostałam ŚW. MIKOŁAJEM...

Pod poduszką wczoraj patrze i jest pusta, myślę sobie gdzie to słynne HOHOHO! nic nie ma, no tak Anulek niegrzeczna była, dobrze, że chociaż rózgi tam nie było. Pamiętam czasy gdy mój dziadek przychodził do nas do domu i zawsze mówił że spotkał świętego Mikołaja i prosił przekazać. Ja tą tradycję dalej sama przekazuję bo jest to świetna zabawa zwłaszcza dla młodszej córki, która wierzy w magię ŚWIĄT.  Starsza jak to nastolatka nosem pokręci ale wiem że w głębi też wierzy w tą magię ŚWIĄT.  Co do mnie to ja  lubię dawać, patrzeć na uśmiechnięte buzie, na świąteczny nastrój, na szczęście i zadowolenie.
 Grudzień jest miesiącem, gdzie mój licznik skoczy o kolejny rok, gdy byłam mała to czekałam na ten miesiąc, bo zawsze miałam najwięcej prezentów;) a teraz staram się dzielić z innymi tym co mam, co mogę dać i komu radość sprawić. Tak powstało kilkanaście prezentów;)










a już w kolejnym poście pokażę Wam kilka pomysłów na świąteczne ozdoby, które możecie wykonać razem ze swoimi pociechami, Życzę Wam wspaniałego tygodnia!

19 komentarzy:

  1. prześliczne prace, reniferki urocze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenciki ja też zaczęłam u mnie robótki świąteczne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same niesamowitości nam tutaj pokazałaś :) Nie wiem co bardziej mnie urzekło ale torba z reniferem chyba jest najlepsza:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty! :)) Właściwie to nawet nie wiem co podoba mi się najbardziej bo same cudeńka :)) Fajnie mieć takiego św. Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest być obdarowywanym, a jeszcze fajniej samemu dawać prezenty, tym bardziej jak się widzi radość w oczach obdarowanego, to jest wtedy najlepszym podziękowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale właśnie, że byłaś grzeczna! Mikołaj to widział, przez cały rok! Tylko... był zanadto niedbały i zanadto beztroski, i leniwy, i co tam jeszcze... i tak wyszło. Ale Mikołaj naprawdę wie, że BYŁAŚ GRZECZNA i przybędzie NA PEWNO choć spóźniony:-)
    Ależ prezenta! I jak tu nie dać się ponieść duchowi Świąt i radości mikołajowej?
    Mikołaj naprawdę do Ciebie przyjdzie pod choinkę. Przeciśnie się przez komin, otrzepie z sadzy brzuch i z wielką starannością ułoży prezent pod choinką.
    p.s. jeszcze raz przepraszam, że tak Ci się trafiło

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bardzo ładne prezenty poczyniłaś i było jak widzebardzo pracowicie bo sporo tych prezencików. Wszystkie super , ale mnie sie szczególnie spodoabła ta filcowa torba, Wychodza Ci one rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prezenty Aniu zrobilas :))) Jestes Niesamowicie Dobra Kobietka i to kazdy juz wie zapewne !!! :) Co do Mikolaja ,u mojej mamy sasiadka z gory podstawiala prezenty pod drzwi ,ojj uciekala ,uciekala zebysmy jej nie zobaczyli hihi :) Moj Tobi w sobote przed snem powiedzial : Mamo nie zamykaj drzwi ,ja do Mikolaja pojde w nocy hihi :)) Dziecinstwo jest Piekne :))) Pozdrawiam Was Serdecznie Aniu :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna,pracowita i o dobrym sercu : ) Taka jesteś i każdy taki być powinien : )))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prace Aniu, a pomijając piękno, to zawstydzasz mnie jak patrzę ile rzeczy robisz, no i oczywiście w ile się angażujesz, pozdrawiam serdecznie i czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Renifer jest przeuroczy :) Takie paczuszki to każdy chciałby dostać, a nie tylko dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaju - Aniu piękne prezenty przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały z Ciebie Mikołaj, prezenty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie piszesz! tak, trzeba się dzielić z innymi, choćby i "okruszyną chleba" czy też chwilą uwagi...taki czas przedświąteczny, to dobry czas. Chyba tylko u nas w Polsce ma taki wymiar i znaczenie....Uwielbiam te chwile, a Twoje mikołajkowe prezenty prześliczne! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty , gustowny i dobry Mikołaj z Ciebie. Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności same! Wspaniałe prace! Podziwiam i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!