piątek, 20 listopada 2015

Mikołaja do torebki wrzuć...

Witajcie, pogoda nie rozpieszcza ale trzeba brać się do życia, mamy je jedno a nadchodzi czas radosny, szczęśliwy i bardzo rodzinny. 
Nawet nie wiecie ile radości sprawiają mi Wasze komentarze, ile pozytywnych nitek płynie w moją stronę, a ja skrzydłami nieba dotykam tak czuję się spełniona jako matka, żona, córka. 
Dziękuje za to że mogę robić to co lubić, otaczają mnie sami pozytywnie nakręceni ludzie. 
Świat mimo swojej szarości pokazuje, że warto jest iść do przodu, walczyć z przeciwnościami losu, nie poddawać się i działać. Wena przyszła i uszyłam kilka torebek dla dziewczynek.
 Cztery pierwsze zdjęcia już torebeczki nowe właścicielki mają a kolejne gdyby ktoś był chętny zapraszam na @
 Bo Mikołaja do torebki wrzuć!



 Serdecznie zapraszam i pozdrawiam....... Kawusię mam może ciacho u Was na blogu;)

17 komentarzy:

  1. Rewelacyjne te torebki! Podobają mi się bardzo. Podziwiam mistrzostwo wykonania. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, bardzo pozytywne torebki, to znaczy wesołe, radosne i śliczne, zwłaszcza ta z kotkiem :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale one są super, ta z koniem chyba najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne torebki Aniu :)) Rozwijasz sie z kazdym rokiem coraz to bardziej :)) Szyjac rzeczy ,torebki Jestes Szczesliwa a to wlasnie jest Najwazniejsze ,ze robisz to co Kochasz !!! :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne torebeczki kotki konie i baletnica cudowne
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne torebeczki . Miłej niedzieli dla pozytywnie zakręconej Anulki i jej rodzinki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, oryginalne torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu widzę że Cię wciągnęła hurtowa produkcja :-) Ja tez jak się za cos zabieram staram się zawsze zrobić więcej . A torebeczki są świetne jedna w jedną. Szkoda że u mnie już nie ma młodzież bo może bym coś przygarneła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne torebeczki, każda niepowtarzalna, świetnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, super torebki sprawią radość wielu młodym osóbkom :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torebki - widać, że robisz to z prawdziwą pasją. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!