poniedziałek, 16 listopada 2015

Co nowego na warsztacie....

Witajcie, na wstępie jak nakazuje tradycja bardzo gorąco Was pozdrawiam, bardzo ładnie dziękuję za tak liczne komentarze pod ostatnim postem. Staram się odpowiadać na każdy komentarz osobno ale obecna doba nie pozwala mi na to, gdyż dzisiaj mam kiermasz świąteczny razem z moimi dzieciakami i chciałam by wypadły jak najlepiej. Dużo pracy ale i radości i zabawy. Przygotowania świąteczne chyba każdy już zaczął, ja zawsze tworzę do 15 grudnia, potem maszyna i inne robótko we sprawy zamykam w wielkiej szafie i poświęcam czas moim dziewczynom i sobie, wspólnym pogaduchom, także u nas święta zaczynają się do 16 grudnia i trwają do Nowego Roku.
Kocham święta i wcale nie ma żadnego znaczenia, że urodziłam się rodzicom przed Gwiazdką. To my tworzymy ten klimat świąteczny, wiem że są wśród nas osoby, które straciły kogoś bliskiego, kto nie zasiądzie z nami do stołu ale to czas gdy możemy otworzyć nasze serca by poczuć ich obecność.
Teraz trochę fotek co udało mi się zrobić;)

Filcowe  lizaki
 Miś zrobiony w całości przez Michasię <3

 worki na słodycze dla dzieci

 mój warsztat




 świeczniki





20 komentarzy:

  1. Aniu, bardzo pięknie powiedziałaś o bliskich nam osobach, których nie ma, dziękuję Ci.
    Prace na kiermasz super, a ten misio polarny, po prostu wymiata, świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kiermaszowe prace bardzo mi się podobają, świeczniki ze słoików to super pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dużo się u Was dzieje. Warsztat robótkowy wygląda bardzo bogato. Piękne prace stworzyłaś, a miś polarny to dzieło sztuki! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotowania idą pełną parą :)) Piękne wszystko a świeczniki mnie urzekają, uwielbiam takie proste pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wszystko wygląda , ale misiu jest zajefajny :) Czadowy ! Nie widziałam nigdy takiego.
    Cudny macie klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie próżnujesz w robótkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka dziewczynki stworzyłyście. Świeczniki rewelacyjne. Kawał dobrej roboty. :) Dziękuję za miły komentarz pod nieudanym bałwankiem. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu sporo pracy Was kosztowały te wszystkie prace na kiermasz.Wszystko śliczniutkie , ale miś Michasi wymiata, dziś to on tu gra pierwsze skrzypce. Serdeczne gratulacje dla córci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, kiedy Ty miałaś na zrobienie tego wszystkiego czas? No mam nadzieję, że te wszystkie rzeczy zejdą Ci na pniu, bo sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miś zdobył całą moją uwagę jest fajowy, piękne wykonanie - Michasiu brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej,dziewczyny,jesteście super : ) Pracowite i zdolne z Was bestyjki : ) Misiek polarny przecudnej urody : )))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy ty to wszystko robisz? Jest tego naprawdę sporo. Gratuluję pomysłów. Już mi pachnie świętami.... brawa dla Michasi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ogrom pracy! no, a efekt powalający! piękne to wszystko! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prace, miś Michasi fantastyczny! Pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Michalina uszyła super niedźwiadka :).

    To się napracowałaś. Mam nadzieję, że kiermasz był udany :).

    Fajną macie tradycję z tym 15 grudnia :).
    Ja już powoli zaczynam myśleć o świętach. Już wiem co komu kupię pod choinkę. Kupiłam dwie nowe ozdoby. Tylko jakoś za porządki nie mogę się zabrać przy tej ponurej pogodzie ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ależ u Ciebie wysyp wspaniałości:)Świetne lizaki:):)I cudne wszystko:):)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia na kiermaszu. Dziewczynki odziedziczyły po mamusi gust i kreatywność. Pozdrawiam Anulko .

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne prace Aniu :))) Mam nadzieje ,ze kiermasz sie udal :))) Suuper ,ze juz za chwilke beda swieta :)) Uwielbiam ten czas :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. łał....zakochałam się w tych reniferkach !!!

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!