piątek, 30 października 2015

Torba w rozmiarze Xl listonoszki dla młodzieży i tutek...

Dzisiaj będzie króciutko i na temat, bo już klawiaturę swoją mam więc szybciutko do Was skrobię kilka słów. Obiecałam szybki tutek na torby, słowa dotrzymuję poniżej znajdziecie opisy na zdjęciach. Filc kupuję u jednego dostawcy na allegro, nie mechaci się, rodzinka testuje produkty z filcu. Jakość, oryginalność i wytrzymałość. 

Filc grubości 4mm, nożyczki, kreda i długa linijka. Nie mam podstawowych wymiarów dla każdej torby tworze osobne wymiary, tylko schemat ten sam.
Na filcu podaje wymiary do listonoszek, dwie linie w środku to spód, i dwa boczne paski o tej samej szerokości. 



 zaczynami szycie, na początku spody potem doszywamy boki, miałam problem z doszyciem uszu dlatego nie wiem czy nie lepiej doszyć ich wcześniej przed  zszyciem 4 boków..

 klapa wycięta takie same wymiary jak przód lub tył torby, aplikacja i przygotowany pasek parciany, jest trwalszy i bardziej wytrzymały. Do klejenia aplikacji używam kleju na gorąco. Sklejam nim też rogi w torbie i od góry brzegi. Przydatne są klamerki do spięcia.

 klapę zszywam od tyłu, dodatkowo kleję, zapięcie na guzik.
 a tutaj prezentacja torby w rozmiarze XL, z kieszenią wewnątrz i mocnym spodem;)


 
Torby  szukają nowych właścicieli;)

26 komentarzy:

  1. świetne sa te torby i super aplikacje , konik i koty rewelacyjne. Ale chyba do ich szycia trzeba ekstra maszyne bo normalna to będzie miała pewnie problem z uciągniąciem tych 8mm grudości :-)
    Fajny tutek, może kiedys korzystam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu polecam filc można kupić 3mm ale jest mniej wytrzymały;) buziaki! do grubych warstw mam specjalną stopkę..

      Usuń
  2. Aniu piękne torby. Zarys kociaków i konia- rewelacyjne. A listonoszka XL jest naprawdę duuuża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, wpadłam w filcowy szał;) buziaki!

      Usuń
  3. ta ostatnia torba to chyba xxxxxl :D:D będę się powtarzała, ale torby są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to wielka torba na wielkie skarby;) jak w pracy i jak malutka się czuje;)

      Usuń
  4. Piękne :)) ta z kotami mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziewczyny kochają konie więc zawsze jakaś aplikacja z koniem jest;)

      Usuń
  5. Przepiękne torby :) Fajna instrukcja :). Dziękuję za Twoje słowa wsparcia. Dzisiaj mogę już podziękować. Doszłam do siebie, funkcjonuję. Czas pokaże co będzie dalej ale nie poddaję się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale one są fajne, masz dziewczyno zdolności, bo ja to do szycia mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu Twoje zdolności są prawo i lewo ręczne;) każdy dobrze czuje się w tym co robi;)buziaki

      Usuń
  7. Bardzo ładne !!!! Cudne szarości i elementy dekoracyjne. Pozdrawiam ciepło !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dziękuję, myślę że taka kolorystyka jest dobra;)

      Usuń
  8. Ale fajne torby! Bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję, czytam nowości blogowe u Ciebie i nadrabiam komentarze;)

      Usuń
  9. Świetne torby ! Ta w koty jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz przyszedł czas na mniejszych użytkowników;) dobrego dnia!

      Usuń
  10. wyglądają świetnie, a a kieszonka na telefon jest?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super z chęcią skorzystam z tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne projekty i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne torby, podobają mi się... ale strasznie duże :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!