niedziela, 4 października 2015

Razem możemy więcej...

 Nie wiem jak u Was ale u nas świeci słońce i nie tylko na dworze ale i we wszystkich sercach, które dołączają się do akcji dla Miłosza. 
Wiem, że  robią to ze szczerego serca i mimo wszystko, że  chcą być anonimowi dla mnie są osobami godnym podziwu. Zastanawiam się nad zaufaniem, takim internetowym, gdzie proszę o wsparcie w  tym celu i mimo, że mnie nie znacie, spotykamy się w świecie blogu pierwszy raz, czy informacja płynie od Waszych blogowych koleżanek, wspieracie, przysyłacie. 
Jestem poruszona i bardzo wdzięczna! to znaczy, że jeszcze są osoby, które potrafią pomóc całkiem bezinteresownie a ja tym bardziej to cenię. 
Stajemy się przez to lepsi, mądrzejsi i dajemy dobry przykład innym, bo w mojej pracy podstawowym mottem założyciela Rodzina Kolping- jest hasło" RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ"

Na świetlicy prace z dziećmi i młodzieżą ruszyły pełną parą, kleimy, wycinamy, naklejamy i świetnie się bawimy a oto niektóre prace;)



 a teraz chciałam bardzo podziękować za czerwone serducho i zaprosić do blogowej twórczości dziewczyn:
Ela


tym bardzo miłym akcentem  buziaki przesyłam, życząc wspaniałego tygodnia dla Was!

10 komentarzy:

  1. ja jak zwykle zapomniałam...... piękne prace zrobiliście :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra duszyczka z Ciebie i brawo dla dziewczyn :).

    Dzieci wykonały super prace :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękny gest i piękne prace zrobily dzieci na ten cel. Masz wielkie i dobre serce. .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace,a jeżyki po prostu wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tworzycie! Gratuluję pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudownych kolorowych prac :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, prace i tyle w nich serca! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne prace potworzyłaś z dziećmi :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe jest takie tworzenie z dziećmi :) piękne prace powstały! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!