czwartek, 15 października 2015

Kobieta rade sobie da...filc cd...

Witajcie i na wstępie buziaki za komentarze przesyłam.Filcowe szaleństwo ciąg dalszy i dzisiaj króciutko bo kobieta musi dać sobie rade w każdej sytuacji,wiec ja nie mając klawiatury i myszki bo się już wysłużyły i czekam na nowy zestaw pisze z ekranu starego monitora. 
Trudniej się pisze ale dam rade.Tutek w trakcie tworzenia a mąż myślał ze wygra z komputerem, klawiatury nie ma, na nowa żonka czeka a tu niespodzianka,żonka pisze.
Koleżance maszynę naprawiłam to i do komputera swoje paluszki wsadzę. Praca na świetlicy super,dzieci wspaniale są.Zapraszam na stronę fb Swietlica

a teraz prezentacja:



a teraz zmykam na Wasze blogi choć słówko skrobnąć.

36 komentarzy:

  1. Maszyna daje radę. :) Torby są świetne. Cieszę się, że praca z dzieciakami na świetlicy daje Ci tyle radości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to kocham najbardziej na świecie;)

      Usuń
  2. Ty jak prawdziwa kobieta, żadnej pracy się nie boisz, to znaczy ze wszystkim sobie poradzisz i to się chwali :) A torby są super, już od dawna mi się takie podobają, ale ja do szycia to mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu może próbuję swoich sił, nie lubię czekać z założonymi rękami;) buziaki dla Ciebie a torby szyję też na zamówienie;)

      Usuń
  3. Torebki sa Cuuudne Aniu :)))) I tak Kobieta zawsze sobie da rade :)) Zwlaszcza Ty Aniu ,tak kreatywna ,pomyslowa Kobietka rade zawsze dasz :))) Kochana Zapraszam Cie na Candy do mnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję ale szczęścia do Candy nie mam, bo my zaradne kobiety jesteśmy;)

      Usuń
  4. Aniu torebki mnie zachwyciły - są cudne !!! Wspaniale , że jesteś zadowolona z pracy. Pozdrawiam - ja też miałam problem z komputerem od wczoraj dopiero nadrabiam braki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu dopiero dzisiaj moja klawiatura działa;) oj moje blogowe braki są duże;) dziękuję za komplement coś nowego udało mi sie stworzyć;)

      Usuń
  5. Śliczne torby. Dobra torba to podstawa i baaardzo ważny element życia każdej kobiety ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Natalia i porządek tak zwany nieład artystyczny..

      Usuń
  6. Aniu torebki są genialne, mnie szczególnie w oko wpadła ta czerwono popielata z prawej strony. Jest świetna!!!
    Gratuluję pomysłu z ta klawiaturą !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ta torba to troche jak Quella de Monn z dalamtyńczyków, moja mama była nią zachwycona;)

      Usuń
  7. Potrzeba matką wynalazków:) Torby śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ! Zwłaszcza, że uwielbiam takie połaczenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Aniu, cudne są te torebki! :) Super połączenie kolorów, uwielbiam je :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te torby. Aż się chce taka mieć.
    A klawiatura.... Spryciula z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem otwarta na propozycje;)

      Usuń
  11. Podziwiam, podziwiam!!! Fantastyczne są te torby! Co jedna to ładniejsza. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu myślę, że sama możesz spróbować uszyć, mam fajnego dostawcę filcu;)

      Usuń
  12. Aniu torby są po prostu świetne, równiutkie i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu oj do perfekcji trochę brak ale dziękuję;))))

      Usuń
  13. Uszyłaś super torby i każda jedyna w swoim rodzaju :).

    Sprytna z Ciebie kobietka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga zdobywam nowe umiejętności, szybko się szyje i daje szybki efekt.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Aga a ja się cieszę, z Twojego sukcesu wagowego;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!