sobota, 10 października 2015

Filcowa A4

Witajcie, dzisiaj króciutko ponieważ między  pracą a kiermaszem dla Miłosza udało i się siąść do maszyny i na zamówienie uszyć dla nauczycielki torbę formatu a4 na wszystkie dokumenty, dodatkowo uszyłam taki piórnik na długopisy i notes. Przyznam się był strach czy moja maszyna udźwignie ciężar grubego filcu. 
Jest dość gruby ma 4mm, przy złożeniu daje nam 8mm. Szyłam spokojnie, i udało się jednak następnym razem wiem że filc musi być cieńszy ponieważ szkoda mojej maszyny. 
Wykrój bardzo prosty  postaram się w najbliższym czasie zrobić tutek.
 A prezentacja jest taka;)

a teraz zabawa podaj dalej, otrzymała przesyłkę od Lucy

bardzo bardzo dziękuję, zasady wszystkim znane dwie osoby, które będą chciały dalej się bawić  zgłaszają chęć w komentarzu ja dla nich tworzę niespodzianki a potem one robią to u siebie na blogu i tak dalej i tak dalej.... 
ps. buziaki dla Was!

23 komentarze:

  1. Piękny zestaw przygotowałaś. :) Ja również jakiś czas temu zapisałam się do takiej zabawy. Na razie dziękuję. Jak przetestuję na własnej skórze taki rodzaj zabawy wtedy może zapiszę się ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu rozumiem,gołąb wylatuje w sobotę

      Usuń
  2. jaka piękne, naprawdę!, no i "wyważone" jeżeli chodzi o ilość ozdób, bo nieraz łatwo przedobrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga masz racje z tymi ozdobami,jak w pracy/

      Usuń
  3. Świetna torba, a ten gruby filc na pewno będzie dłużej służył niż cieńszy ... tylko tej maszyny faktycznie szkoda, może ręcznie lepiej, dziurki radełkiem zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za podpowiedź na pewno skorzystam :)

      Usuń
  4. Aniu te filcowe torby są świetne , bardzo chętnie obejrzę tutek .
    Do zabawy podaj dalej sie nie zapisuję, po ostatniej mam niesmak.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wiem, ja też parę razy miałam niesmak ale nie wszyscy do jednego wora, tutek postaram się zrobić.Buziaki

      Usuń
  5. Torba prezentuje się świetnie :) Chętnie obejrzę tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dziekuje przy kubku kawy zagladne do ciebie

      Usuń
  7. Ale super torebkę w sumie torbę uszyłaś :). I jeszcze dodatek do tego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo pakowna torba dla potrzeb nauczyciela:)

      Usuń
  8. Przepiękny zestaw!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny zestaw! Zdolniacha z Ciebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje ale każda z nas swój talent ma buziaki:)

      Usuń
  10. Piekny zestawik Aniu !!! :))) Baardzo mi sie podoba i super ,ze Twojej maszynie nic sie nie stalo !!! :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super torba, zawsze się zastanawiałam, to chyba jakiś specjalny rodzaj filcu jest, taki sztywniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidzia techniczny filc z jednej strony impregnowany.

      Usuń
  12. Torba śliczna:):)To ja zapiszę się na zabawę żeby sie rozruszać i wrócić do tworzenia i zrobić potem komuś niespodziankę:):)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!