piątek, 11 września 2015

Francja -Eleganzja i projekt łazienki zakończony...

Dzisiaj mimo minimalnych detali jakie jeszcze chciałabym sobie uszyć, aby łazienka wyglądała jak w paryskim katalogu, chciałabym pokazać kilka zdjęć. 
Jak pamiętacie remont burzliwy, z wieloma przygodami, gdy człowiek skończy to jest szczęśliwy nie z tego że wszystko udało się super ale z tego że może odpocząć a po dwóch tygodniach delektuje się tym co sam zrobił. 
Mam do ukrycia jeszcze rureczki  i jeszcze jeden organizer do uszycia ale wszystkiego na raz zrobić się nie da:)
Przy okazji remontu łazienki odnowiliśmy przedpokój, zakupiliśmy nową szafę. teraz to mogę poszaleć z garderobą;)I nasz pokój też otrzymał nowe tapetowe wdzianko, uwielbiam beże, kremy, biel, czekoladę, dlatego tonacja tych trzech pomieszczeń łączy się ze sobą. Pomocna była tapeta z lidla w motyle gry brakło kawałeczka tapety;) czytaj pas 2metry;) 
To teraz przedstawiam wspólne dzieło:
Nasz Anioł stróż...




Przedpokój...

 w przedpokoju przemalowałam pawlacz na biało-wykonany z boazerii i łączy się z nią szafa..
i obrazki w dużym pokoju, namalowała je dla mnie Agnieszka z blogu-Moje Nowe Ja -pierwsza myśl to torby ale zmieniłam koncepcję na obrazki...
i na sam koniec fotorelacji moje Anielice-Francja-Elegancja!



Już wchodzę w swój system dzienny. Rok szkolny rozpoczęty, plan zajęć rozpisany, projekt ekologiczny w trakcie realizacji, uwielbiam pracę z dziećmi.
 I poprzeczka postawiona wysoko, gdyż moja Marta będzie modelką w stroju recykling-owym prezentować się na gali z okazji zakończenia tego projektu. Sobota i niedziela będzie twórcza! A teraz moja ulubiona część-blogowe nowości!
Buziaki dla Was!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego remontu. Wszystko pięknie wygląda, a Ty możesz odpocząć i cieszyć się efektami pracy.
    Anioły oczywiście prześliczne! Pozdrawiam serdecznie, a Dziewczynkom życzę samych sukcesów w nowym roku szkolnym:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że remont już za Tobą. Super prezentuje się łazienka i przedpokój. Anielice są przeurocze.:) Ciekawa jestem jaki strój wymyślisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo rozwijasz się szyciowo Anulko , Twoje anielice są jeszcze piękniejsze. Przedpokój i łazienka w nowym wydaniu prezentują się cudnie. Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  4. jak już napisały dziewczyny, pięknie reprezentują się łazienka i przedpokój po remoncie! a anielice są cudne :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kochana, tylko pozazdrościć, ślicznie macie w domku, a szafa.... rewelacja i świetne kolory.
    A te obrazki są śliczne, no i anielice każda jedna urokliwa, choć ta pierwsza najbardziej mi się chyba spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielice sa świetne wszystkie . łazienka. łał,... !! Wtgląda świetnie po remoncie, a szafa w przedpokoju rewelacyjna. Fajnie tak jak już czyściutko i wszystko wypucowane :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję efektu końcowego :) SŚwietnie się prezentuje całe zestawienie a Ty odpocznij a później wracaj do obowiazkow:)

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie teraz u Was, nie ma dwóch zdań! bardzo lubie zapach świeżych farb, nowych mebli...zresztą u mnie też trwa małe malowanie jadalni, kuchni i ganeczka....a anielice piękne, ach....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Remonty maja to do siebie ,ze sie kiedys wkoncu koncza :)) Ciesze sie ,ze udalo sie Wam zrobic tak jak wlasnie tego chcieliscie:))) Super lazienka jak i przedpokoj i Woow ale fajna szafa :))) Anielinki Przesliczne :))) A obrazki rzeczywiscie zaskoczylas mnie :))) Super sie prezentuja u Ciebie Aniu :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie Pracowita Pszczolko :))) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne.
    Jesteś nominowana do ;http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już po remoncie, to teraz tylko chodzić i podziwiać :).

    Masz super dodatki w łazience :). Wszędzie zalukałam ;).

    Anielice bardzo eleganckie. Zwłaszcza ta różowa :).

    Ooo, mam nadzieję, że pokażesz nam swoją modelkę :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Anielice prześliczne :)
    Remoncie juz za Tobą to teraz głowa do góry i wene chwytaj i twórz bo to jest najlepsza terapia na wszystko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anielice są przepiękne :) Bardzo fajne zmiany w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!