piątek, 21 sierpnia 2015

Organizer do łazienki i wieszak na waciki...

Witajcie,troszkę mi zeszło z kolejnym postem, ale remont łazienki po malutku dobiega końca i w ruch poszła maszyna, oczywiście pędzle i farby i takie tam inne pierdołki.
 Jak wiecie nasze łazienki blokowe są raczej małe, muszą zmieścić to co potrzeba i robi się coraz ciaśniej, dlatego każdy wolny cm ścian  na wagę złota.
 Na razie stoi kabina, kibelek i jest umywalka, jeszcze żarówka na kabelku wisi no ale to już męska rzecz;) 
W mojej łazience jest wnęka taka wysoka na 2,30 i szerokości ma powiedzmy 48cm, od góry idzie rura z gazem. Nie chciałam szafki do tej wnęki i postanowiłam uszyć sobie organizer od góry a poniżej będą półeczki i kosz na brudne rzeczy.  
W organizerze  są uszyte trzy kieszenie, na nasze kobiece drobiazgi.... Myślałam o stylu w łazience koronek i sznurka i bieli, ale czy w łazience nie może być trochę koloru;) do aplikacji wykorzystałam ścinki.....


postanowiłam też zrobić sobie sama wieszak na ręczniki czy waciki..... serduszka są drewniane, gdy nasączy się je olejkiem zapachowym w łazience cały czas będzie unosił się zapach łąki czy lawendy..



Bardzo Wam dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami, już jest więcej czasu na pisanie i zaglądanie w Wasze strony, przesyłam buziaki i wspaniałego weekendu Wam życzę!

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, nieśmiało powiem, że jestem z siebie dumna;)

      Usuń
  2. Jesteś na prawdę zdolną osóbka, tak ładnie sobie potrafisz sama wszystko zrobić, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu widząc Twoje prace na blogu i twórczość oraz kreatywność, jesteś tak samo wspaniała i zdolna!

      Usuń
  3. Piękny jest ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł na organizator, dodatkowo zasłania rurę :) Aplikacje cudne! Wieszaczek bardzo mi się podoba, a pomysł na drewniane serduszka nasączone lawendą koniecznie muszę wykorzystać! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga patent z drewnem nasączonym olejkiem działa;) aplikacja mi się pierwszy raz tak udała;)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowe te rzeczy, które tworzysz Aniu. A u mnie zapach lawendy juz sie unosi z ususzonych pierwszych zbiorów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, to Twoja zasługa weny dostałam;)

      Usuń
  6. Jak to dobrze być bohaterem w swoim domu. :) Mnie również w niedalekiej przyszłości czeka urzadzanie małej łazienki. Zobaczymy co to mi wtedy wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już niedługo postaram się wkleić kilka fotek łazienki;)

      Usuń
  7. Zdolna z Ciebie kobitka. Organizer bardzo ładny i wieszaczek niczego sobie. I można bez chłopa? Można! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bez chłopa można ale z chłopem zawsze raźniej Dorotko;)

      Usuń
  8. ...... ale zdziwiłam się , że wieszak zrobiłaś sama . Gratuluję. Organizer niepowtarzalny , aplikacje są super. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu ja z tych nieobliczalnych jestem;)

      Usuń
  9. piękna łazienka się wyłania z początkowego chaosu :) a organizer jest rewelacyjny! i wydaje mi się, że oszczędza miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oszczędza miejsce jeszcze trochę jest tego chaosu ale już takie minimalne rzeczy do dokończenia;)

      Usuń
  10. Aniu podziwiam mężusia, w te największe upały dłubał łazienkę :)
    wspaniały pomysł na organizer, aplikacje są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś buziaki, tak upały dały o sobie poznać;) a w aplikacjach ja się dalej szkolę;)

      Usuń
  11. Piękny organizer,mój jeszcze w fazie planowania,jeszcze kompletnie nie namacalny ; ) Świetny pomysł z tymi nasączanymi olejkiem drewienkami nie wpadłabym na to nigdy w życiu : ))) Pozdrawiam w przelocie bo wykradłam choć chwilkę,żeby chociaż ociupinkę nadrobić zaległości : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, aż nie moge się doczekać postu co słychać w waszym nowym domku;)

      Usuń
  12. Świetne pomysły na niepowtarzalny wystrój łazienki :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne
    Zapraszam po wyróżnienie za tak piękny blog blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję za wyróżnienie;)

      Usuń
  14. Te własnoręczne rzeczy są najlepsze :) a wieszak świetna sprawa. Ciekawe aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Organizer rewelacyjny i tak praktyczny :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!