środa, 12 sierpnia 2015

Miniomkowy prezent...

Dzisiaj nie będzie o jedzeniu, smakołykach i głodnych brzuchach. Ponieważ uwielbiam szyć dla dzieci to po pierwsze, po drugie moja zasada przysługa za przysługę a po trzecie jest okazja  zbliżonych urodzin bratanicy i bratanka. 
Postanowiłam podczas remontu nie lenić się zbytnio  i do maszyny zasiadłam. Uszyłam dla mojego bratanka, to jeszcze nie dwulatek ale bardzo inteligentny jak na swoje 22 miesiące. 
Uwielbia kredki i rysunki, książeczki i wszystko co wiąże się z postaciami z bajek. 
Ponieważ chodzi do żłobka uszyłam dla niego woreczek na buciki, Miniomek w rączkach ma wszyte piszczałki. Druga  rzecz prezentowana to piórnik organizer, oczywiście nożyczki to tylko element dekoracyjny.... Zmieści się blok rysunkowy i kredki... Mam nadzieję, że Julkowi się prezent spodoba. 
Postanowiłam wyszyć nadwyżkę materiałów.... 
Dla bratanicy poprzeczka wyżej postawiona, bo ona kocha konie i praktycznie wszystko co mogłam dla niej uszyłam;)
Aplikacje to dla mnie wyzwanie i jestem pewna, że dzięki ćwiczeniom osiągnę upragniony cel;)
Dziewczyny zauważyły że siłacz ma sukienkę nie jest zaokrąglony, jednak mi się podoba taka nowoczesna wersja;)



11 komentarzy:

  1. Ale super! Świetna robota, jestem pełna podziwu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, ja jestem w szoku że można tak pięknie, ja mam do tego dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, rewelacyjny i śliczny prezent dla malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z wykorzystaniem jak teraz popularnych Minionków. Co prawda ja zatrzymałam się na etapie Pocemonów, ale te też są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bratanek na pewno będzie zadowolony, bo zrobiłaś dla niego super komplet :).

    Fajny pomysł z piórnikiem organizerem na blok i kredki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały i pomysłowy prezent . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny prezent!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny organizer :) Minionki rządzą!

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!