piątek, 3 lipca 2015

Wakacyjna herbata, wakacyjne skarby...

Witajcie w ten wspaniały i jakże upalny poranek upragnionego piątku;) teraz wakacje to każdy dzień wyjątkowy, wesoły, radosny i z mnóstwem przygód dla moich dziewczyn;) a ja jak zwykle troszkę sobie podłubałam, mam ochotę  na malowanie, rysowanie i tapetowanie, no ale jeszcze wspomnę te słowa bo w sierpniu remont łazienki nas czeka, zobaczymy czy będę taka wesoła i radosna jak teraz;)
Uwielbiam sprzątać, ale chyba nikt remontować nie lubi, chyba że przynosi szybki efekt za pomocą czarodziejskiej różdżki hihih... a teraz do rzeczy, dalej dokształcam się w malowaniu i dekorowaniu skrzyneczek i powstały:
Skrzyneczki na skarby dla dziewczynek
kuferek na skarby dla nastolatki

wakacyjna herbata na tarasie .... herbaciarka z przegródkami....
I dla wspanialej kobiety z pasją do szycia, mam nadzieję, że już niedługo otworzy  bloga i pokaże swoje umiejętności i pomysły!

I na zakończenie bardzo bardzo dziękuję za Wasze serducha i postanowiłyście wysłać karteczki do moich dziewczyn, z jeszcze większa przyjemnością dla Was wykonamy  karteczki na Boże Narodzenie dlatego bardzo proszę się nie buntować tylko adresy zwrotne zostawiać;)

I wakacyjne ogłoszenie, jeżeli podobają się Wam moje prace które prezentuje, może Wasze marzenie piszcie śmiało  ja uwielbiam prywatne wymianki i chętnie się podzielę tym co mam, a teraz wybaczcie ale mam kawusię i oto niespodzianka jaką przygotował mój kochany mąż:

Buziaki i masa dobrej energii dla Was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję za komplement;)bardzo podoba mi się Twoja forma prowadzenia bloga o kosmetykach z chęcią czytam o nowinkach tylko jeszcze komentarz;)

      Usuń
  2. Anulko, piękne skrzyneczki zrobiłaś, bardzo podobają mi się te "dziewczyńskie" kolorowe :)
    A czy mogę poczęstować się ciastem, bo wygląda przepysznie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko ciasto jak najbardziej częstuj się;) a co do skrzyneczek, forma dziewczęca mi jakoś leży najbardziej;) wspaniałego wieczoru;)

      Usuń
  3. Aniu widze , że szatułkwa hurtowa produkcja ruszyła :-) Świetne sa te szkatułki jedna w jedna ale mnie się szczególnie podobają te z wróżkami . Mam i ja ta serwetke w zapasach to może czas zrobic podobne :-)
    Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko jak najbardziej to są piękne motywy!

      Usuń
  4. Cuda stworzyłaś, jestem zachwycona:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)dziękuję to tak jak ja Twoimi poduchami;)

      Usuń
  5. Cudne te pudełeczka! kazde piękne i niepowtarzalne!!!! pozdrawiam słonecznie i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję, dalej się kształcę w tej dziedzinie ale uwielbiam prostotę;)

      Usuń
  6. Ho ho, ależ pudełeczek :) Bardzo podobają mi się te Michasi i Oli oraz herbaciarka :)
    Mmmmm... i ta jagodzianka! Ależ mi się marzy kawusia w ogrodzie i takie pyszności... :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś ja zapraszam na ciasto! a skrzyneczki herbaciarki to uwielbiam;)

      Usuń
    2. u mnie dziś domowe jagodzianki :D a że właśnie zaczęłam urlop mam zamiar delektować się nimi do mrożonej kawusi! o! taki plan :D

      Usuń
  7. Ale ślicznie CI te szkatułki wychodza, są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu;)staram się;)

      Usuń
  8. Jesteś szkatułkową wróżką po prostu : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko chyba jeszcze mi brakuje trochę do tej wróżki;)

      Usuń
  9. Niesamowite i piękne szkatułki :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te pudełeczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!