czwartek, 9 lipca 2015

Wakacje z elfami i pamiętnikami!

Jestem zdania, że wakacje to czas odpoczynku ale nie przed telewizorem i komputerem, ale aktywnie w miarę możliwości. Gdy ja byłam mała nie było 100 kanałów z bajkami, wielkich telewizorów, komórek, tabletów itd... 
Była zabawa na podwórku z koleżankami, projektowanie domków dla lalek z kartonów..... i gdy awaria energetyczna była nikt nie płakał, że prądu nie ma. 
Każdy jakieś zajęcie sobie znalazł. I tak wczoraj właśnie potężna burza spowodowała ogromne zniszczenia w naszym miasteczku, nie tyle deszcz co bardzo silny wiatr, połamane wielkie drzewa, pozrywane dachy, pozrywane kable energetyczne. 
Nie mieliśmy prądu do godziny 21, co w tym czasie robić. Zapaliłyśmy świece, siadłyśmy z dziewczynkami przy stole i ozdabiałyśmy puszki, słoiki i notesy.. opowiadałam o swoich wakacjach, dziewczyny miały swoje opowieści, dobre ciasteczka i herbata z cytryną i miętą. 
Czas płynął i nikomu się nie nudziło, a potem książki czytane przy latarkach..to też jest przygoda wakacyjna. Nie potrzeba sprzętu tylko dobry plan.

Tak powstały słoiki i świeczniki..

puszka na przydasie kuchenne i słoiczek na przyprawy....
Ozdobne puszki z zamknięciem które będzie można nabyć na Wyprzedaży już 11 lipca,a organizatorką jest Gosia 
serdecznie Was zapraszam,  cena jest jedna 10zł  od sztuki, kompletu całości przydasiów, można sobie coś kupić, coś sprzedać;)


 pudełeczko na notesiki dla dziewczynki....

i pamiętniki wakacyjne dla córek znajomych zrobiłam..

i na zakończenie serdecznie dziękuję
 Basi z bloga Mój świat kolorów 
za karteczki wakacyjne dla moich dziewczyn, w realu są jeszcze piękniejsze i bardzo pozytywne.. Basiu buziaki!!!!! 
Następny post będzie znowu kulinarny:)

15 komentarzy:

  1. Aniu nieźle żeście sporzytkowały brak prądu. Śliczne prace powstały i cała rezta Twoich prac jest śliczna . Miałabym problem z wyborem tej naj bo wszystko mi sie podoba . musze pamietac o tej wyprzedaży , może cos ciekawego upolujue :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały pomysł:) faktycznie pięknie spożytkowałyście czas - jak zawsze Aniu:) u nas trudniej - chłopaki nie chcą ze mną tworzyć, hi..hi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tak spędzić razem czas :) A Twoje Dziewczyny faktycznie mają rękodzielnicze ADHD :D Pewnie po mamie ;) Śliczne karteczki dostały! Mojej już też prawie gotowe!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wykorzystany czas, powstały piękne prace i Wszyscy będą opowiadać, jak to fajnie było, więc ja mam inną propozycję, nie czekajcie na kolejną awarię, tylko ustalcie jeden dzień w miesiącu dniem " Bezprądowym ' i do dzieła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, piękne i bardzo pomyslowe prace!!!! Stanowicie świetne Trio, podziwiam wszystkie dzieła, i trudno wybrać to najładniejsze! Cieszę się, że moje kartki się podobają, życzę raz jeszcze wesołych wakacji dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jeju - same śliczności u Ciebie :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje cuda. Wyczarowane coś z niczego. Ciągle sobie powtarzam, że też takie zrobię ale wciąż brakuje mi czasu i chęci. Chciałabym a mi się nie chce ;)
    I tak, gdy wchodzę na Twojego bloga, to żal mi serce ściska, że to nie ja mam to wszystko w domu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to mieć dobry plan - zgdzam się w 100 procentach. Piękne prace wszystkie . Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też było dosyć groźnie ale prądu nie popsuło ; ). U Was za to widzę prawdziwa manufaktura cudowności : ). Pozdrawiam serdecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudeńka powstały, aż miło popatrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie piękne prace :) idealne spędzanie czasu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak kiedyś, to dzieci umiały się bawić. A kara było jak trzeba było iść do domu, a nie na dwór.
    Fakt dzieci niekiedy wychodzą ale co robią ... siedzą i bawią się telefonami ...

    W Waszym przypadku dobrze, że nie było prądu ;). Powstały same cuda :).

    Basia zrobiła śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!