czwartek, 16 lipca 2015

Projekt kuchnia i dodatki... i mistrz szachów!

Lubię jak wchodzicie, piszecie, komentujecie, to znaczy, że moje pisanie i moja twórczość przez duże T jest do zaakceptowania;) uwielbiam Wasze blogi , jedne są inspirujące, drugie są takie czytadła do poduchy, trzecia grupa to Twórczość, którą uwielbiam! i zdjęcie, masa zdjęć, jestem pasjonatką ich oglądania i pstrykania i za to BARDZO WAM DZIĘKUJĘ! oczywiście parapetówa będzie i kilka niespodzianek dla Was;) a teraz czas na mój ostatni projekt;)

Zostałam poproszona o uszycie zazdrostek do kuchni oraz dekoracji w podobnej kolorystyce. Słoiczki i świeczniki podziwiałyście już wcześniej a teraz:

dwie zazdrostki bawełna z delikatnym ażurkiem, wszyty pas kolorowych jabłuszek z dodatkiem koronki bawełnianej, dół obszyty, niestety prezentacja na panelach.

 dodatkiem są dwie ozdobne łapki do trzymania gorących uchwytów podczas gotowania, może służyć jako ozdoba na wieszaku albo jako podstawka pod garnek. W środku jest usztywnienie w postaci cienkiego kocyka.

 zestaw 4 serwetek na stół z kieszonką na sztućce, połączenie żółtej bawełny i jabłuszek, muszę zainwestować w porządne nici do haftu, może podpowiecie gdzie kupić i jakie;) obszyte są metoda zaprasowania, pokazała mi go koleżanka na forum szyjemy po godzinach ale jeszcze u -Eli 
podobna metoda składania-tylko tu jest lamówka dodatkowo a ja zrobiłam tak samo nie doszywając;).

i tutaj w prezencie dla syna kuzynki taki zestaw;) dwa worki na buty i strój gimnastyczny oraz piórnik i poducha. Materiał bawełna ale wzór kraty gubił się, źle druk naniesiony i ciężko mi było wyprostować do linii prostej.

i na zakończenie ptaszki, które pofrunęły do urodzinowej paczki dla koleżanki blogowej, zapisałam się na zabawę z urodzinowymi prezencikami.

listonosz dzisiaj przyniósł karteczki dla Michasi i Oli od Agnieszki z blogu rozmiar XXXL 
bardzo dziękujemy <3  a Was serdecznie zapraszam do niej;)

wspaniałego dnia Wam życzę!

23 komentarze:

  1. Cudowne rzeczy :)
    Remontuj - czekam na parapetówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusia świetne są te twoje szyjątka. Cudne materiały , pieknie odszyta , dokładnie i elegancko . Masz talent w łapkacha :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wszystkie mamy takie wspaniałe talenty;)czekam na Twoje spotkanie z maszyną, coraz więcej nowych wyzwań
      widzę;)

      Usuń
  3. Ale się rozszyłaś :) Cudownie to wszystko wygląda. Ptaszki fajnie wyglądają i zestaw w kratkę. Jak dla mnie bomba i nic nie ucieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, tak wena na maszynę była, teraz wyzwanie 100 chust harcerskich;)

      Usuń
  4. No, dziewczyno, poszalałaś przy maszynie. Świetne są Twoje prace, super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko uwielbiam takie dekoracje szyć;)

      Usuń
  5. Cudne te szyjątka! ale zdolna z Ciebie Maszynistka! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję, to tak jak ja mogę podziwiać Twoje karteczki;)

      Usuń
  6. ale genialne rzeczy tworzysz na maszynie!
    PS. cieszę się, że karteczki doszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite prace :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu a co u Ciebie nowego, czekam na nowości blogowe no chyba że urlopowo?

      Usuń
  8. Fantastyczne prace!!!! Będą wspaniałymi ozdobami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga;) obdarowana z uśmiechem od ucha do ucha;)

      Usuń
  9. Pięknie szyjesz, prace są oryginalne i gustowne. Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) i wzajemnie, bo hafty są cudowne w Twoim wykonaniu;)

      Usuń
  10. Piękne wyczarowałaś prace. Wszystko mi się bardzo podoba !!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu ja podobno jestem czarodziejką;) buziaki i wspaniałego tygodnia!

      Usuń
  11. Wszystko co stworzyłaś jest wspaniałe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie szyjesz, że też ja to wcześniej przegapiłam. Łapki z ptaszkami świetne, ale te podkładki z kieszonkami na sztućce to są super :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!