wtorek, 14 lipca 2015

Pozytywnie zakręcony wtorek...

Takich miłych wtorków to ja poproszę więcej, ale jak to mówią jaki poniedziałek taki cały tydzień;)
Tak więc do rzeczy,ponieważ jesteśmy w trakcie remontu łazienki, przerabiamy  prąd i co za tym idzie przedpokój do remontu. Ja to się cieszę i nie zrażam bałaganem, w końcu mamy wakacje;) czasami człowiek doceni to co ma przy warunkach polowych;) i tak mój mąż nauczył się na naszym balkonie kłaść płytki, więc w łazience tez sobie poradzi a wiecie co ja lubię najbardziej dodatki ustawiać na półce już mam wizję na papierze a  co dalej z tym będzie zobaczymy.
Chciałam dzisiaj przedstawić Wam dziewczynę Anetę- wspaniałą, ciepłą, pełną energii, która wspaniale szyje, ma tysiąc pomysłów na minutę i  nie nadąża z ich realizacją;) niestety bloga jeszcze, nie posiada ale coraz bliżej do jego założenia) i dzisiaj zapukał do mnie kurier z paczuszką z samej Italii a w niej same cuda a najcenniejsza suszona lawenda ale zapach, muszę wam napisać nieziemski, kupowałam lawendę doniczkową i suszoną naszą polską ale różni się i to bardzo intensywnością zapachu.
 Dostałam też śpiocha i ptaszki lawendowe, gazety i serwetki do dekupażu no już o kawie nie wspomnę;) zresztą co tu kryć zobaczcie same;)



i same dobre wiadomości dzisiaj dostałam, że łazienka rusza i wszystko zaczyna iść z górki. Zatem trzymajcie kciuki bo po zakończonym remoncie ogłaszam blogową parapetówę!

12 komentarzy:

  1. piękne dostałas prezenty , az Ci zazdroszę zwłaszcza tcy papierków do decou . Ciekawa jestem co tez ciekawego z nich powstanie ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ śliczności dostałaś :) czekam z niecierpliwością na efekty remontu! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent , śpioch uroczy. Układanie i dekorowanie po remoncie to chyba każda z nas lubi. Pozdrawiam Anulko !!

    OdpowiedzUsuń
  4. no i cudnie ! imprezka się szykuje ANiu :))) piękne prezenty :))
    dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. remontu to nie zazdroszczę a prezenty urocze Aniu a wiadomo jest że dobro dane zawsze wraca podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję prezentów, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kochana, same cudowności dostałaś. Oby więcej tak wspaniałych poniedziałków Cię spotykało i pozostałe dni też :) No i szybkiego końca remontu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne prezenty :) Lawenda musi pachnieć nieziemsko. Trzymamy kciuki i czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny prezent, a maskotka przeurocza! Trzymam kciuki za łazienkę i czekam z niecierpliwością na parapetówę ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka! Nic dziwnego, że paczka wprawiła Cię w taki nastrój. :)
    Szybkiego i bezproblemowego remontu życzę. ;) My właśnie ruszamy z budową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!