poniedziałek, 6 lipca 2015

Metryczka Anulek


  
Metryczka Anulek
przyłączam  się do pomysłu hubka38
i stworzyłam metryczkę zgodnie z Jej wytycznymi, oto ona:




1. Nick/imię
  Anulek
 
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam talent i serce włożone w każdą rzecz, małą czy dużą.
Podziwiam wszystkie techniki.
Kocham koronki, tasiemki, materiały i świece...

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Hmm szyję i uwielbiam tworzyć w dekupażu  skrzynki, pudełka, puszki, uwielbiam recykling.


4. Trzy ulubione kolory to…..
Krem-brąz-beż, zieleń, pomarańcz.
 
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie lubię czarnego i niebieskiego i jak jest za dużo czerwonego.
 
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Przydasie pod każdą postacią, w moim domku nic się nie zmarnuje;)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Nie noszę, mam tylko pierścionek na palcu.
 
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np.
w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
motyw w mieszkaniu -  groszki, koronki, szydełkowe zazdrostki, podoba mi się styl vintage  kolorystyka krem, beż, biel, pomarańcz, zieleń
 
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
I kawa i herbata moim najwspanialszym afrodyzjakiem jest.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Nie mam ulubionych bo mało jem słodyczy za to herbata i kawa pod każdą postacią.
 
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Pochodzę z rodziny księgarzy i bibliotekarzy książki, przygodowe, romantyczne
i o życiu.. i dawnych czasach...
 

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
 Tak uwielbiam kosmetyki, pillingi,maseczki, balsamy do ciała o delikatnym zapachu


13. Chciałam jeszcze dodać....


Że jestem wdzięczna za każda drobnostkę, którą otrzymuję, szanuje i doceniam rękodzieło kolegów i 
koleżanek, uwielbiam świeczki i najważniejsze, zawsze proszę o adres zwrotny by odwdzięczyć się w druga stronę dobrą energią i karteczką z okazji i bez okazji;)

11 komentarzy:

  1. Aniu, fajnie To Hubka wymyśliła, dzięki temu mogę lepiej Cię poznać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie poznać kolejną fajną osóbkę- pozdrawiam i dziękuję:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak miło Aniu że dołaczyłas do bazy metryczkowej. Fajnie poznać kolejna Osóbkę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i już wiem o Tobie ciut więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest się dowiedzieć czegoś o innych miło Cię poznać tak z innej strony :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam Anulko dokładnie. W dwóch punktach jestem przeciwnością - bo czarny to mój kolor nr.1 oraz lubię i noszę biżuterię. Miło poczytać o Tobie i pięknie napisałaś w punkcie 13. Każdy w swoją pracę wkłada serce choć czasami coś wyjdzie nie tak .Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie jeszcze bardziej Cię poznać : ). A jeszcze fajniej było mi przeczytać list od Ciebie,że o upominku niespodziance nie wspomnę : ). Potrafisz zaskoczyć człowieka bombą pozytywów : ))). Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa miała super pomysł z tą akcją. Też mam zamiar do niej przyłączyć :).

    Chętnie sobie poczytałam o Tobie co nieco :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatne informacje :) będę pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!