poniedziałek, 22 czerwca 2015

Wytworna dama co koszmarnych snów się nie bała.....

Jak to w dzieciństwie bywa są sny kolorowe i radosne a są też złe i czarne. 
Wytworna dama została uszyta, ponieważ pewna mała dziewczynka strasznie boi się ciemności i gdy oczy zamyka boi się, złych i niedobrych snów.  Dama wszystkie koszmary zamienia w kolorowe i bajeczne sny.
Kolor różowy jest ulubionym kolorem dlatego postawiłam na groszki, które zresztą uwielbiam.
 Wzór znalazłam w internecie, jeżeli ktoś ma ochotę na uszycie takiej lali  piszcie na @ prześlę wzór;)
 Nauczyłam się przy okazji pięknie włosy ułożyć i za pomocą igły pasemko, po pasemku przyszyć;) chciałam inną buźkę widocznie już wpisany jest znak rozpoznawczy buźka Anulki....
 kolejna chmurka Michasi...
A teraz zmykam na klasowe kiełbaski z Michasią, pogoda jest pinata zrobiona, postaram się o kilka fotek;) PA!

20 komentarzy:

  1. Lala jak malowana, urocza i pięknie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zaraz zmykam poczytac co nowego tworzysz u siebie na blogu;)

      Usuń
  2. Lal wyszła Ci świetnie, podziwiam ludzi, którzy potrafią tak super szyć, bo ja mam do tego 2 lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, no ja nie mam talentu do kartek, dlatego Twoje tak podziwiam!

      Usuń
  3. Z taką lalą to o żadnych koszmarach nie będzie mowy : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje Moniczko, że tak będzie;)

      Usuń
  4. słodka i śliczna! z taką przytulanką żadne sny nie straszne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję;) i wzajemnie słonecznego buziaka przesyłam!

      Usuń
  5. Pięknie wyszła. Taka różowa panienka pogoni wszystkie strachy. Pozdrawiam gorąco !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, podobno nowa właścicielka uczy anielicę chodzić;)

      Usuń
  6. Aniu widziałam juz na FB że kiełbaski udane, pogoda dopisała. A lalunia jest przeurocza, a sukieneczka odszyta po mistrzosku . Masz jednka talent do tego szycia, .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kiełbaski udane, dzieci zadowolone, pogoda pod koniec nas pogoniła a co do lal, uwielbiam je szyć;)

      Usuń
  7. śliczna lala :) przydałaby mi się do snu... oby zabierała wszystkie koszmary! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga zawsze można wymiankę zrobić;)

      Usuń
  8. Prawdziwą i niesamowitą damę uszyłaś :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Olu;) buziaki przesyłam!

      Usuń
  9. Na pewno wszystkie koszmary znikną przy takiej lali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieciom powinny śnić się tylko sny kolorowe i radosne;)

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!