niedziela, 28 czerwca 2015

Wakacje uważam za otwarte...

Nie wiem jak u Was ale pewnie tak dobrze jak wszędzie. Dzieci uśmiechnięte, radosne i wesołe;) 
WAKACJE! WAKACJE! czas zacząć.
Podsumowanie roku szkolnego jest takie, że moja starsza córka obroniła swoją średnią z poprzednich lat, ale przyznam się że chwilami było ciężko i nie wiem czy to zasługa nauczycieli i nawału materiału ale jest dobrze;)
Michasia-jestem z niej bardzo dumna! brakło 1punktu z czerwoną linią,  nie będę się rozpisywać, dodam tylko że nie warto się starać być w klasie w trójce i pomagać, załatwiać wycieczki i robić różne rzeczy, w żaden sposób nie jest to doceniane.A z doświadczenia napiszę , że dziecko jest bardziej na świeczniku i poprzeczka wyżej stawiana. 
A wychowawczyni-przemilczę temat bo to jej zasługa z brakującym punktem. I nie chodzi o naciąganie ocen, bo za tym nie jestem i interwencje rodzica z prośbą o podwyższenie ocen- nie stosuję tego ale o dobre chęci, o to że dziecko się stara, jest aktywne, pomocne, samodzielne..... 
Wakacje! czas zacząć. 
Mam prośbę-gdyby ktoś chciał wysłać kartkę wakacyjną dla Michasi i Oli to chętnie adres prześle, ale żeby to nie było jednostronne ja w zamian razem z Michasią i Olą odwdzięczę się karteczką ręcznie robioną z małą filcową zawieszką na choinkę  Boże Narodzenie;)

Anielina w mundurku szkolnym;)szuka domu;)
i dyplom wzorowych uczennic;)


w następnym poście przygotowałam dla Was smakołyki!

27 komentarzy:

  1. ja chętnie wyślę kartkę pocieszajkę, o ile może być ona kupna :) czy ta karta ma zawierać coś szczególnego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))))Liczy się, że z serca a zawartość to raczej pozdrowienia wakacyjne;) i bardzo dziękuję!

      Usuń
    2. w takim razie poproszę o adres na adres: konwalia14@vp.pl :)

      Usuń
  2. Aniu dziewczyny są samodzielne,fajne,zaradne i to najważniejsze. Uczą się doskonale a ten pasek w sumie to do niczego. Moim zdaniem dziecko powinno rozwijać się w kierunku który go interesuje ,pasjonuje i to powinien nauczyciel wspierać. Widziałaś świadectwo mojej córki?wiesz jakie życzenia na wakacje jej powiedział jeden nauczyciel?że ma nadzieję,że w przyszłym roku w końcu przyłoży się do pracy,nie będzie takim leniem i w końcu poprawi te piątki :/ A druga pani wręczając świadectwo słabszym uczniom powiedziała ,że te ich trójki są więcej warte niż szóstki mojej córki. jaki efekt? moja córka wyszła ze szkoły upłakana.A jeśli chodzi o działalność w samorządzie itp. ja nie przykładam ręki prawie do niczego,życie mnie już nauczyło....
    najważniejsze teraz niech dziewczyny odpoczywają i nie myslą o żadnej szkole :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga masz w 100% rację z działalnością, po 10 latach pasuje, niech się inni wykazują. Co do zachowania nauczycielek, to nie obrażając tych prawdziwych z powołania jest kilka takich co mijają się ze swoim zawodem. Nie mają podejścia do dzieci, nauki a o wychowawstwie w klasie nie wspomnę. Przykro mi, że przy tak wspaniałym świadectwie Twoja córka a rówieśniczka Michasi została potraktowana wrednie. Wiesz ja na zebraniu wrześniowym bym tego nie odpuściła. Jedne dzieci po prostu mają talent do wchłaniania wiedzy na lekcji inne muszą dużo pracować w domu, wiem że pasek to pasek ale liczy się serce i wnętrze naszych dzieci! Buziaki Michasia ma prezent dla Twojej córki tylko adres;)

      Usuń
    2. Coś ty,Ania nic nie będę poruszała. Znasz powiedzenie,że jak ruszysz gówno to śmierdzi?Na szczęście moja córka nie przeżywa takich rzeczy,jest zadowolona,dumna z siebie. ma świetną klasę,przyjaciółki,wychowawczynią a że jeden czy 2 nauczycieli do bani to szkoda sobie tym głowy zawracać.Nawet jak będzie miała same 3 to i tak ją kocham najbardziej na świecie :) a tak naprawdę doświadczenie mnie nauczyło,że w życiu nie ten co miał szóstki tylko ten co umie kombinować jest bardziej doceniony. No takk jest od przedszkola do śmierci.

      Usuń
  3. Świetne masz dziewczynki, bardzo zdolne i to najważniejsze. Oceny to nie wszystko, wiem, co mówię. Życzę Wam wesołych wakacji i odpoczynku. Karteczki chętnie wyślę.
    Podaj adres: skrawekteczy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że oceny to nie wszystko i moje dziewczyny to doskonale wiedzą, ale przykro się robi jak widzisz starania itd... dziecko się zniechęca a pupile mają naciągane oceny;)a za karteczkę buziak jak kosmos!

      Usuń
  4. No niestety odkąd sięgam pamięcią w szkole nigdy nie było i nie będzie sprawiedliwości. Najważniejsze, żeby Twoje dzieci były szczęśliwe i zdawały do następnych klas, a czy t będą 5 czy 4 to na prawdę nie ma znaczenia. W dzisiejszych czasach okazuje się, że liczą się tylko znajomości, albo jeszcze coś innego, a nie to co masz na świadectwie czy w głowie, ach szkoda słów.... Miłych wakacji życzę i z miłą chęcią wyślę karteczkę dla dziewczynek. Czy nie będzie problemu jak wyślę dopiero za jakiś czas? Na pewno zdąży dojść w wakacje tylko nie wiem czy zdążę w lipcu czy dopiero w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu i nawet znajomości matki w szkole nic nie dają, bo ja skakać koło nauczycieli nie będę. Masz rację z ocenami, ważne co w głowie i sercu;) oby gorsze czasy w szkołach nie nastały;) buziaki i dziękuję za karteczkę, wakacje długie więc na pewno zdążysz i nie zapomnij o adresie zwrotnym dla nas! buziaki

      Usuń
  5. No własnie , człowiek się stara jak może , ale czasem jak się spotyka z czyms takim to sie odchciewa pomocy . Ale cóż jak wszedzie sa ludzie i ludziska. Ty wiesz że córcia zasłużyła na ten pasek i Twój dyplom jest przepiekny i mam na pewno większą wartość . Głowa do góry Aniu sa wakacje więc cieszcie się nim do woli .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i dzięki takim właśnie osobom bliskim blogowym znajomościom, człowiek wie jaką ma wartość, wie że dobrze robi i dobrze myśli. W dzisiejszych czasach tak ważna jest samodzielność ale i wsparcie. A dyplom wydrukowany leży u nich na biurku, żeby pamiętały;) buziaki Aneczko!

      Usuń
  6. I dobrze że jesteś z córek dumna :) Ty wiesz najlepiej jak wyglądała ich nauka i jak się przykladaly w domu. W szkole tak już jest. Właśnie z powodu niesprawiedliwości ciesze się ze skończyłam właśnie naukę.
    Aniołek wygląda na zadowolonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) w szkole mówią, że dużo zależy od rodziców i zgadzam się ale od szkoły i nauczycieli też wymaga się pewnych rzeczy a wszystko spada na cztery łapy.

      Usuń
  7. Świetny aniołek. Dziewczyny masz zdolne, że hej. I faktycznie masz rację, czasami nie warto się starać bo jedynie działa to w odwrotną stronę. Zawsze trzeba sobie powtarzać, że za rok będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oby tak było, dziękuję za wizytę uwielbiam czytać Twoje posty;)

      Usuń
  8. Przechodzę takie sytuacje do tej pory, bo naukę "pobierała i pobiera" nasza piątka dzieci . Jestem na bieżąco z takimi sytuacjami, które mają miejsce i w naszej szkole...pisać szkoda....Gratuluję dziewczynkom zdolności i życzę wspaniałych Wakacji!!!!! no i poproszę o adres to może i ja jakąś wakacyjną kartkę prześlę :) barbaraniezgoda3@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu moje dziewczyny zawsze wołam gdy oglądam Twoje karteczki tym bardziej będą się cieszyć;) dziękuję a teraz mamy wakacje;)

      Usuń
  9. Gratulacje dla Dziewczynek za piękne zakończenie szkoły. O podejściu nauczycieli aż szkoda gadać, strasznie to demotywujące... ale chyba to niestety nie nowość w szkołach :((( Wspaniały dyplom dla przygotowałaś dla Oli i Michasi!

    Anielica piękna! a adresik poproszę na kwiatkag@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś bardzo dziękuję;) czytam teraz że nie tylko ja taka zniesmaczona szkołą jestem;)

      Usuń
  10. Aniu ja byłam na zakończeniu przedszkola u Amelki,
    jestem zdegustowana:((
    Magda tyle robiła dla dzieci, ......
    ale nie ma co się przejmować, życie !!
    a paskami na świadectwach tez się nie przejmuj,
    wiem z życia, że dzieci z mniejszą średnią więcej osiągną od prymusów :)
    radosnych wakacji życzę ;)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś przykro mi -można do tego serce stracić albo zaprzeć się jak osioł tak jak ja od września że palcem nie tknę nic w szkole i klasie... Buziaki!

      Usuń
  11. Cudny aniołek :) A Twoje córci są zdolne i to jest najważniejsze :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne odczucia jak Ty,nawet brak jednej setnej punktu kiedyś przerabiałyśmy,poskutkowało to tym że kompletnie przestało się chcieć a im dalej tym było gorzej...Chyba jeszcze nigdy nie cieszyłam się tak bardzo,że moje dziecko ma już wakacje jak w tym roku : ))). Wiele radości w czasie tej wolności : )))

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!