piątek, 12 czerwca 2015

Mama z pasją-czyli Ja

Witajcie, dzisiaj króciutko.
 Na blogu Darii-Zaraz wracam  ukazała się post;) dotyczący mamy z pasją a gościem jestem Ja;)
 jeżeli jesteście ciekawe jaka jestem, co mi w głowie siedzi 
 Mama z pasją-Anna Piotrowska zapraszam Was serdecznie do lektury;) i szybko przedstawiam Wam dwie nowe zwykłe poszewki ze Scoobisiem i Fredem, to było zamówienie dla dzieci, które
 podczas ogniska rodzinnego przełamały swój strach;)a tym samym moja wena do maszyny powraca;)))))

Buziole dla Was!

28 komentarzy:

  1. Taka mama z pasją to dla dziecka skarb :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  2. Aniu podusie jak zawsze urocze, , Z przyjemnością poczytałam o Tobi i Twoich pasjach, twoja prace w wiekszości oglądałm juz nna twoim blogu ale miło było zobaczyc je ponownie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , my wszystkie Anki takie zakręcone pasjonatki;)mam nadzieję, że i o Tobie niebawem poczytamy na blogach dziewczyn, ta zabawa się rozwija;)

      Usuń
  3. podusie są świetne! lecę czytać...! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś buziaki i piekny komentarz zostawiłaś;)

      Usuń
  4. poduszki są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu;) dziękuję, ja nie moge się doczekać wyprzedaży;)

      Usuń
  5. Mega mama z maxi multi pasjami Aniu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu to brzmi jak wygrana w totka;) buziaki!

      Usuń
  6. Mama z energia i pasją to jest to - dzieci będą miały co wspominać a w domu brak nudy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie narzekamy na nudę, tylko czasami jak są warsztaty to moje dziewczyny chcą już troszkę inne rzeczy robić, bo to mają na co dzień;)

      Usuń
  7. Śliczne podusie:) Taka mama to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super poduszeczki!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzeniem jest moim nauczyć się pikowania;)

      Usuń
  9. Zaraz zagaldam do Darii mamo z pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama o napędzie nuklearnym i pasjonatka wszelkich pasji-supermenka po prostu : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko przybijam piątkę z Tobą;) buziaki!

      Usuń
  11. Dzięki, że mogłam Cię bliżej poznać, jesteś świetną mamą. Poszeweczki rewlacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko bardzo dziękuję, czuje rumiane poliki;)

      Usuń
  12. Zaglądnę Anulko , poszewki są super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądnę w wolnym czasie, a poszewki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!