poniedziałek, 15 czerwca 2015

Gdy slucham Włodzia.....

Powinno być tematem dnia jest  muzyka. Ona pozwala mi na unosić się ponad wszystko, rozwijam skrzydła, otwieram bramy moich pomysłów. Muzyka jest moim relaksem, moją chusteczką, jest moją pasją....... Gdy słucham Włodzia a powinnam napisać Zbigniew Wodecki to świat  wydaje się prosty, kolorowy i taki oczywisty, bez górek, dołków i problemów.
I gdy dziewczyny moje słyszą Słoneczko Ty opamiętaj się............... to już wiedzą, że mama wpadła w trans pisania nowego posta na blogu, wiedzą, że jest wena i powera do działania.... Gdy mąż wchodzi jest hasło:
 Tato nie teraz!mama jest zajęta....

I tak dzisiaj do Was właśnie piszę, słuchając muzyki Włodzia, Jantar, Pod Budą i tak mogę wymieniać tych wykonawców. One mają to coś;)

Bardzo Wam dziękuję, za przeczytanie postu dotyczącego mnie;) nawet nie wiecie jak się wzruszyłam. Myślę, że każda z nas ma pasję, wkłada w to serce i swój czas.
A teraz podzielę się z Wami dobrymi wiadomościami: po pierwsze jestem dumna z moich córek, świadectwa będą ładne, zrobiły niesamowity krok do przodu ze swoim talentem rozwijają dział plastyczny. Dziewczynki przygotowują prezenty z filcu dla nauczycieli na zakończenie roku szkolnego od klas.. Moja młodsza córka Michasia złożyła przyrzeczenie harcerskie w piątek, czyli z pokolenia na pokolenie krąg harcerzy się powiększa;) i na zakończenie w ramach dobrego serca uszyłam do nowo wyremontowanej harcówki rolety do okien;)
Materiał zamówiłam na all, nie jest to czysta bawełna, ale dobrze się szyje, można za pomocą wyciągniętej nitki wyrównać materiał i da się pod wpływem zapalniczki przypalić by się materiał nie  strzępił.Gdyby ktoś potrzebował namiary na sklep proszę piszcie;)  i dwie roletki takie cudaśne ptaki do szatni....


Kuchnia-pamiętacie tutek o magnesach na końcówkach pasów, dzięki temu  można podwinąć roletę i zapiąć;)
biuro-sowy w wykonaniu dziewczynek

i szatnia...

a to dla Was!

10 komentarzy:

  1. Śliczne roletki - a harcerstwo to coś wspaniałego -tez kiedyś byłam

    Pozdrawiam i zapraszam na wymiankę wakacyjną
    http://mojswiat-handmade.blogspot.com/2015/06/pocztowka-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe roletki :) sówki Dziewczynek super! wspaniale jest mieć tak zdolne Córeczki! i tak kreatywne, co mam wrażenie jest rzadkością wśród obecnego pokolenia dzieci...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze rolety:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratluję córek, wiadomo talent maja po mamusi to teraz tylko odpowiednio ukierunkowac. Widze , że Ty tez taka matka Teresa jak ja , oststnie dwa miesiące działam na rzecz klas mojej córki :-)
    Pikne te roletki uszyłas, trudno mi wybrac ta naj bo wszystkie są sliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rolety. A takie córki to faktycznie powód do dumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rolety wyszły cudne, taka mama to skarb. Wodecki pięknie zaśpiewał z Alicją Majewską w Opolu.
    Pozdrawiam Anulko i buziaki dla dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dosyć,że macie dziewczyny talent i masę pomysłów to jeszcze serca tak wielkie jak cały wszechświat : ). Czasem fajnie jest coś zrobić za "darmochę",dlaczego ? Bo mogę i chcę : ).Wodecki ?Jestem na tak : ). Buziaki : )*

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!