wtorek, 2 czerwca 2015

Domowe spa w wydaniu dzieci...

Uwielbiam popołudnie , gdy mąż wstaje po nocce i mogę z nim wypić kawę. Zawsze robię dla siebie  z tygielka a dla niego rozpuszczalną oczywiście z domową krową.Siadam na dywanie i opowiadam jak minął dzień, co u dziewczynek słychać. O plotkach raczej nie rozmawiamy, bo to babskie sprawy.
Na podłodze jest moja filiżanka kawy , gdy nagle telefon, nieoczekiwanie zadzwoniła mama i pobiegłam do kuchni odebrać telefon, rozmowa raczej krotka za to bardzo treściwa. Słysze Sara, na miejsce!, myślę co ta nasza psina znowu nawywijała. 
Ona uznała, że skoro Pani kawy nie wypiła to szkoda by się zmarnowała. Wychlipała kawę, poszła na miejsce a na jej pysku malowniczy uśmiech zbója. Dobrą kawę robi moja Pani;)
 To takie momenty dla mnie szczęścia.  Uwielbiam też czas gdy nikt z nas nie ma napiętego grafika z pracą, szkołą czy zajęciami. Wtedy wszystko na luzie w domu kręci się jak koło Młyńskie, powoli, bez pośpiechu,  wszystko będzie na czas.
Nie wiem jak jest u was ale moje dziewczyny uwielbiają robić  domowe spa.
Jest hasło: mamo dzisiaj Ola robi masaż  potem Michaśka maseczka i cała twarz a potem co, jak praca to i płaca;)zawsze mam w zapasie coś dla nich z malych niespodzianek.
 Tak więc ja królowa matka leżę i mam piling z kawy i masaż, potem maseczka z ogórka lub papka bananowa, krem i relaks. Powiem  wam że to bardzo przyjemne jest, potrafię się zrelaksować, nabrać sił, napełnić akumulatory energią na kolejny tydzień;) 
Dzieci mają taka moc w swoich rękach, że żadna kosmetyczka nie da tego co one. Jeżeli Wasze dzieci lubią się bawić kosmetykami, lubią malować tatuaże naszymi kosmetykami, lubią czesać włosy, masować plecy to trzeba im na to pozwolić;)
Życzę Wam wspaniałego dnia słonecznego i pełnego energii!

A to ja!
 

28 komentarzy:

  1. Piękna fota,taka artystyczna : ). Oj,mnie też by się takie SPA przydało bo już ledwo trzymam pion ; ). Buziaczki dla Was : )* i wytargaj ode mnie pieska za ogonek : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko po Twoim ostatnim poście to ja się wcale nie dziwię, tyle wspaniałosci naszyłas, same cuda!

      Usuń
  2. Ależ Ci zazdroszczę :)))))) Niestety mam samych chłopów w domu, no bo kotka to się nie liczy, bo nawet na moim bolącym kręgosłupie nie chce się małpa położyć.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko a może chłopcy jednak by się wykazali na ten bolący kręgosłup, no masz kotka-psotka. Nasza Sara by się położyła ale 15 kilo to za dużo;) buziaki!

      Usuń
  3. Fotka sama mówi za siebie, ...a najpiękniejsze chwile i momenty, to takie zwykłe codzienne i niecodzienne życie i sprawy...Pozdrawiam codziennie i zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu same mądre słowa i zgadzam się z nimi, trzeba doceniać codzienność;)buziaki!

      Usuń
  4. Zazdroszczę takiego relaksu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi piesek, który lubi kawę :).

    Takie córki, to prawdziwy skarb. Super sprawa, bo spędzacie razem czas i się przy tym dobrze bawicie :).

    Moja 4-letnia siostrzenica lubi mnie czesać i robić fryzury. Mówi do mnie wtedy skarbeńku hihi, nie wiem skąd jej się, to wzięło.
    "Nie ciągnę Cię Skarbeńku", "będziesz pięknie wyglądać Skarbeńku" itp. :).

    Efekt jest taki, że według niej zawsze wyglądam jak Aurora z bajki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany Skarbeńku to takie wspaniale że aż ja pozazdroszczę takie pielęgnowania włosów;)
      rewelacja taka siostrzenica;) buziaki dla niej posyłam;) i wspanialego dnia życzę!!!!!

      Usuń
  6. Na twarzy pełen relaks :) - jak ja Ci zazdroszczę prywatnych kosmetyczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sama sobie robić bo nie mam córki , chociaż masaż czasami robi mi syn. Fajnie masz .!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu a to męskie ręce też wskazane;) buziole!

      Usuń
  8. Mój pies też uwielbia kawę... ponieważ w niedzielę dostaje miseczkę mleka z odrobiną kawy zawsze ponawia swój rytuał - kiedy wstawiam kawiarkę w kuchni, Tosia wpada i ziewa oraz przeciąga się! autentycznie! nie mam pojęcia, skąd wie, że robię kawę i piję ją kiedy ziewam :O

    A Dziewczynki masz wspaniałe, super, że organizuję Ci taki relaks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak dziewczyny moje nie chwaląc się jestem dumna, a to ciekawe pewnie czuje zapach, koniecznie fotę Tosi poproszę;)))) buziaki

      Usuń
  9. Szczesciara :))))) Pewno ,ze zazdroszcze ii czekam az mi corcia podrosnie :)))) Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, pewnie Emi już potrafi to robić tylko trzeba pokazać;) polecam, jest cudownie;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ;)polecam serdecznie i wspaniałego dnia zyczę!

      Usuń
  11. Aż zazdroszczę takiego relaxu :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuje, tym razem zgodzę się bo taki relaks działa cuda;)

      Usuń
  12. Ojjj też tak chcę 😊😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  13. o to tajemnica Twojej urody :)))
    moje dzieci wywędrowały z domu, więc zaczynam już straszyć:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu za chwilkę wnuczusie będą na tyle duże, że babcią się zajmą;) tajemnica mojej urody hmmm, nie wiem wiem że od uśmiechu banana zmarszczki też się robią;)buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!