środa, 27 maja 2015

„Herbata jest najwspanialszym napojem świata!”

Zapotrzebowania na szycie na razie nie ma, postanowiłam troszkę się pobrudzić i pędzlem po skrzyneczkach pomachać. Nawet nie wiecie jak mnie to odpręża;) lubię malować nie tylko skrzyneczki czy puszki lubię malować, tapetować, wbijać gwoździe czy szafki przestawiać;) podczas remontów byłam młodszym pomocnikiem mojego taty;)
I tak powstała skrzynia na skarby Kogut Twardowskiego;)


„Herbata jest najwspanialszym napojem świata!”

 i na zakończenie skrzyneczka na skarby;)


Jestem z nich zadowolona, co prawda nie są tak perfekcyjne wykonane ale każdy robi na miarę swoich możliwości a ważne jest bym mieć się na czym uczyć i zbierać doświadczenia;)))

Buziaki!

33 komentarze:

  1. Piekne:-)
    Ps. Kawa jest najwspanialszym napojem swiata:-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih Aga ona powera daje;) a najwspanialsza jak się ma do niej towarzystwo;)

      Usuń
  2. Jakie sliczne skryzneczki! Ja tez glosuje za herbata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu;) dziękuję za odwiedziny;) a herbata może owocowa?

      Usuń
  3. Ald piękne skrzyneczki. Ja jestem za herbatą. Właśnie pije cudowną czarną herbatę w ceramicznym kubku o pojemności 520 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne skrzynki wszystkie a jeśli chodzi o najwspanialszy napój świata to jestem za kawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi jak zawsze zdania podzielone na każdego działa inny napój bogów;) dziękuję Marta za odwiedziny;)

      Usuń
  5. Aniu podziwiał je juz na fb . Ja i decou sie bardzo lubimy , więc lubię równiez wszystko co jest zrobione w tej technice. Twoja skrzyneczki sa przeurocze, wszystki mi sie bardzo podobają
    Co do herbatki zgadzam sie z Tobą w 100% Bez kawy funkcjonuje bez herbaty nie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu podglądam kursiki u Ciebie na blogu i staram się je dopieszczać, ale to jeszcze dluga droga;) wspaniałego wtorku!

      Usuń
  6. Wszystkie śliczne! z kogutem bardzo ekspresyjna i energetyczna, a mnie bardzo podoba się ta na herbatkę! bardzo lubię takie roślinne i kuchenne motywy!. Chociaż i tym dwóm pozostałym niczego nie brakuje! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, motywy ziołowe i roślinne, masz rację, tez je uwielbiam;) kogut ma mocne kolory, przez to tyle energii od niego bije, buziaki!

      Usuń
  7. bardzo fajne skrzyneczki :) a najwspanialszym napojem świata jest sok ze świeżych pomarańczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ja nie mogę pomarańczy ale powiem ,że może koktajle owocowe;)

      Usuń
  8. A ja uważam że są bardzo perfekcyjne, dopracowane, fajne kolorki, dodatki - wszystko przemyślane - są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziekuję za komplement, mam rumianki na policzkach;)

      Usuń
  9. Ależ cudowne : ). Same w sobie wyglądają niczym skarby : ). A ta z kogutem jest najbardziej wyjątkowa ze wszystkich. Właśnie wytrąbiłam kubek herbaty z sokiem malinowym : ). Kocham i herbatę i kawę i wszystkie napoje świata : ). Pozdrawiam cieplutko : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, no jak moja mama powiedziała, każdy swój gust ma ale kogut de best;) oj kawa i herbata, słodycze mogą się skryć;) buziaki

      Usuń
  10. Wszystkie skrzyneczki wyszły rewelacyjnie . Zdolna jesteś Anulko . Ja mam " alergię " do farb , jakoś mnie to nie wciąga , może warto przełamać się i spróbować. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu jestem pewna że to przełamiesz, zobaczysz jeden ruch pędzlem to uzależnia;) buziaki!!!

      Usuń
  11. Wszystkie skrzyneczki sa piękne. Tego koguta malowałaś sama, tak odręcznie? Jeżeli tak to wielki ukłon, ja jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kogut jest papierem deku, niestety nie mam takich zdolności;) jest świetny bo nigdy się nie marszczy i nie ma serwetkowych niespodzianek;)dobrego dnia!

      Usuń
  12. Anulko, te skrzyneczki to dzieła sztuki i żadnego nieperfekcyjnego wykonania nie widać. Podobają mi się przeogromnie. Kogut cudny, ale najbardziej zachwyciła mnie ta na herbatkę. Podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja za to zawsze podziwiam Twoje wspaniałe dzieła! poduchy mistrzostwo!

      Usuń
  13. Śliczne skrzyneczki:))) Tak herbata to jest to:)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Lucy wspaniałego dnia!

      Usuń
  14. Cudne - Ty to wszystko chyba umiesz, a co do skrzyneczek to motyw gąski bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie wszystko ale staram się;) bardzo i dziękuję za komplement;) słonecznego dnia!

      Usuń
  15. Prześliczne skrzyneczki,a moja numer 1. Paczuszka dziś dotarła -bardzo dziękuję za wszystkie skarby. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!