czwartek, 30 kwietnia 2015

Pokój i to co w pokoju....

Dziekuję za Wasze komentarze, skrzydełka do góry fruną z radości;)))witam serdecznie nowych gości;) mam nadzieję, że coś dla siebie tutaj znajdziecie.... 
Metamorfoza pokoju miała być ale prace przebiegają stopniowo;) dzisiaj prezentacja okna, kilku dodatków i triku zapięcia do rolet w oknach;)
Puszki oczywiście moje ukochane, to doniczki lub osłonki na kwiatki. Jeszcze nie ma kwitnącej lawendy na straganach więc czekam. 
Puszki po karmie dla psiaka, pomalowane,dekorację tworzy materiał i sklejki sylwetek kobiet i dziewczynki, oczywiście koronka i sznurek;)

kolejnym elementem jest serwetnik na stół
Idąc dalej mamy okno balkonowe, ponieważ po południu świeci ostre słońce postanowiłam postawić na roletę w oknie a zasłonę a w zasadzie dwie uszyć do okna balkonowego. 
Roleta w oknie jest umieszczona od góry na kiju bambusowym, od dołu ma przeszyty tunel na patyk, przy podwijaniu oczywiście poranna gimnastyka, rączki do góry i rolujemy, tyle ile uznajemy za stosowne i trikiem jest podpięcie tego na magnesach ale o tym tutek poniżej;) brakuje jeszcze dekoracji ptaszorowej ale niemoc szyciowa nastała, tak wspaniale na polu jest;))))


w kuchni mojej mamy  jest piękne lustro, wielki stół i stołki, które mają ozdobne pokrowce na krzesłach;)oczywiście to szyciowy projekt mamy....


 w pokoju dziewczynek prezentuje się to tak;)



a teraz krótki tutek;)
Od jutra zaczyna się wspaniały, słoneczny maj, uwielbiam ten miesiąc, gdy kwitną konwalie i dzieci w białych szatach do Komunii przystępują i spacery z dziewczynami i lody na patyku;)
wspaniałego weekendu Wam życzę!

17 komentarzy:

  1. Oj, Kochana, Ty to masz super pomysły! Pięknie to wszystko wymyśliłaś i wykonałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na roletę :) widzę, że u Ciebie recykling puszek trwa! super :) a lustro i pokrowce baaardzo mi się podobają! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko co pokazalaś jest świetne. Wpadły mi w oko szczególnie krzesełka Twojej mamy. Myślę o rolecie na jedno okno na poddaszu , dzięki za pomysł !!! Miłego weekendu !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy tworzysz, powoli rozglądam się po Twoim blogu i coraz więcej rzeczy mi się podoba :)
    A puszki z pierwszego zdjęcia są cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to wszystko : ). A najwspanialsze jest to,że dzięki Tobie ja też jestem szczęśliwą posiadaczką takich puszek a i filety z pokrowców Twojej Mamy są mi nieobce : ))). Roleta bajeczna : ). Wspaniałej majówki życzę,buziaczki : )*

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszki w miętowe kropki są super :) ale masz cudne lustro, a jakie urocze pokrowce na oparcia niesamowite są :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Cę nosi :-) Same praktyczne rzeczy powstały , jak lubie takie wykorzystanie niby śmieci na domowy uzytek . Już widze oczami wyobraźni tą lawened w puszkach . A pomysł na rolety świetny
    Pozdrawiam i udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  8. Puszki z drugiego zdjęcia najbardziej wpadły mi w oko. Wszystko jest praktyczne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu zbieram szczękę, jejku jak fajnie to wszystko się skompletowało
    masz głowę do pomysłów
    ślicznie wygląda zestawienie koronki szydełkowej z tą tkaniną
    Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły ! a puszki rewelacyjne i ten delikatny miętowy kolor! Piękne ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Puszki są rewelacyjne, bardzo mi się podobają, a z roletami miałaś super pomysł :).

    Lustro w pokoju Twojej mamy ... cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne pomysły na dekoracje :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie Aniu :)) Puszki Twoje bardzo mi sie podobaja :)) I ja swoja Piekna mam Dziekujemy :)) Suuper ,ze tak sobie szyjecie z mama do mieszkanka :)) Ja musze sobie poszyc nowe firanki ,zaslonki i nie umiem sie do tego zabrac. To raczej nie moja bajka :)) no ale wkoncu bedzie trzeba sie za to wziasc :) Milego Slonecznego poniedzialku Wam Zycze !!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarąbiste są te puszki rewela. Roleta super, muszę tez sobie uszyć bo bo slonce rano budzi ;-p

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!