wtorek, 31 marca 2015

Wielkanocne niespodzianki...

Jest taki blog Pod skrzydłami Anioła prowadzi go bardzo sympatyczna i utalentowana w swoim fachu Monika, szyje zające, króliki i inne wspaniałe rzeczy hand made.
 Z wizyta będąc na jej blogu wpadła mi w oko pewna Gęś i nie mogłam nic zrobić jak tylko napisać do Moniki czy dla mnie uszyje taką;) 
Wiem potrafię szyć ale lubię mieć coś hand made od innych, pasja i serce jakie wkładają w dane przedmioty to się czuje. 
Po rozmowie z Moniką  ustaliłyśmy taka prywatną wymiankę, niestety moja jeszcze w drodze więc nie pokażę, za to możecie podziwiać moją piękną Gęś;) i dwie gąseczki dla dziewczynek i śliczną karteczkę;)w kuchni mam takie miejsce na kumulację tego co pozytywne i dobre, poniżej prezentacja obrazu Michasi;)


Jako gościnna projektantka w KTM organizowałam zabawę 
Sylwia z blogu Zauroczona Haftami wygrała razem z synkiem Aniołka. 
Niespodziankę jaką mi sprawiła była niesamowita jako prezent wielkanocny dostałam po prezenciku dla dziewczynek i dla mnie, piękna haftowana karteczka i do tego słodycze, na co cieszył się mój mąż,  bo zajączek i do niego przyszedł;) 
Sylwia igłą maluje, piękne dopracowane hafty, ja podziwiam za taki talent, trzeba mieć cierpliwość i tą pasję do krateczek i tamborka. 

Każdy prezent nawet najmniejszy jest cenny. Pasję jaką dajemy od siebie dla innych jest bezcennym skarbem i żadne pieniądze nie zmienią tego. Trzeba jednak cenić swoje prace gdy  inni nie potrafią tego docenić. Hand made jest oryginalnością, pomysłowością i kreatywnością, można kupić w sklepie wszystko oprócz jednego naszego Talentu...

dziękuję pięknie za prezenty i życzę Wam wspaniałego wtorku!

17 komentarzy:

  1. Cudne prezenty, takie własnoręcznie zrobione i podarowane od serca są bezcenne. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności nam tu pokazujesz, piękne prezenty do Ciebie przyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe cuda a te gąski świetne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczne prezenty! Cudne gąski, ciekawe dokąd ta duża chce polecieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ świetne gąski! :) i piękne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu piekne dostałas prezenty a te hafty doprawdy są przepiekne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty tylko do pozazdroszczenia :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu,cieszę się,że się cieszysz : ))). Jest mi ogromnie miło widząc kawałek mnie u Ciebie : ). Piękne hafty : ). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne hafty powiem że idealnie nadają sie do patchorków , moze uda sienam nawiązac współprace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hafty są prezentem od Sylwii namiary na bloga są w poście;) pozdrawiam

      Usuń
  11. Blog Moniki cały czas mnie inspiruje , wiec rozumiem skąd ta wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gęś rzeczywiście jest wspaniała! Widzę,że już u Ciebie dekoracje świateczne na całego! Ja dopiero dziś przystrajam okno kuchenne:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny dziekuję za komentarze, zaglądajcie do Moniki i Sylwii na prawdę dziewczyny mają złote ręce a prezenty już zdobią mój domek;) buziaki za to że jesteście!

    OdpowiedzUsuń
  14. W gąskach można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!