piątek, 20 marca 2015

Można świętować-ogłoszenie wyników!

Witajcie, ponieważ zabawa na blogu trwa do dzisiaj i jutro mają być ogłoszone wyniki, zmiana planów i pewne zaćmienie spowodowało, że zapisy zakończone a losy już wylosowane z nagrodami, ponieważ:
moje dwie maszyny losujące jada na cały dzień na wycieczkę, jutro brak dostępu do komputera i internetu mam a trzeci powód   to po prostu lubię  gdy komuś mogę sprawić radość;)

Maszyna losująca w składzie Michasia & Ola wylosowały następujące osoby, 
dodam tylko, że naparstniki zostały podzielone po dwa komplety, dwa identyczne obrazki, dziewczynki stwierdziły że tak będzie sprawiedliwie;)

 I tadammmmmmm:

 numer 1 Dzidzia Piernik wędruje do Basi z Szeptów Serca
numer 2 czyli podział, po jednym komplecie dla Kartoflanki oraz Agnieszki Daniluk
numer 3 wędruje do  Anny Iwańskiej
numerek 4  frunie do Raeszki

dziewczyny bardzo proszę o adresy @ na moją skrzynkę pocztową, ponieważ
w środku jest mała niespodzianka od córek iście Wielkanocna

wszystkim serdecznie gratuluję i dziękuję za zabawę!!!!!!!!

już niebawem kolejne porządki wiosenne!

13 komentarzy:

  1. Wchodzę sobie na Twojego bloga, bo zapraszasz na kawkę lub herbatkę, a tu proszę taki post :).

    I do tego jaka jeszcze niespodzianka :).

    Hihi bardzo się cieszę, że kobietka na plaży będzie moja ale się będzie mój Pieronek śmiał jak ją zobaczy hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie piękności przeoczyłam! To wszystko przez te marcowe choróbska... Teraz będę czujniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hurraaa !!!! jak strasznie się cieszę !!! Dziekuje maszynie losującej !!!i Tobie Aniu za super rozdwajkę. Uwilbiam ksiąki o tematyce rękodzielniczej więc niezmiernie się ciesze z wygranej . Coć oststnio mam szczęście bo w ostatnim tygodniu to druga juz wygrana !!!
    Pozdrawiam i gratuluje pozostałym dziewczynom !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję . Pozdrawiam Anulko i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka mila niespodzianka! Tym bardziej, ze razdko kiedy sprzyja mi szczescie w takich zabawach :) Dziekuje Aniu :) I dziekuje dziewczynom Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację dla wygranych! Duzo słońca dziewczyny dla Was! *zuza

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję dziewczyny ;) no cóż limit szczęścia jakiś muszę zachować haha :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Szczesciar :))) Dziekuje Aniu za zabawe :))) Pozdrawiam Was Serdecznie :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację dla Zwyciężczyń !

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej a mnie tu nie było !!!!
    spieszę zatem gorąco podziękować :))))))))))))))
    ależ się cieszę :))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wylosowanym dziewczętom:-)))

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!