niedziela, 1 marca 2015

Prezenty z okazji Pierwszego Dnia Wiosny...

Nadszedł czas  dobrej zabawy i mam nadzieję, że przyłączycie się do niej. Ponieważ porządki wiosenne to czas zmian postanowiłam podzielić się z Wami kilkoma rzeczami, które w każdym z rodzajów hand made przydają się.
Zasady zabawy bardzo proste, w komentarzu należy wybrać nagrodę ze zdjęć  od 1-4.
i wyrazić chęć udziału w zabawie.

A żeby nie było tak prosto napisz: Pierwszy Dzień Wiosny jest dla mnie......?

Czas zabawy do 20 marca,

21 w Pierwszy Dzień Wiosny nastąpi losowanie
Do nagrody głównej zostanie dołączona karteczka produkcji Michasi & Oli i ozdoba świąteczna;) Banerek możecie ale nie musicie  wklejać na swoje strony, choć było by miło i może więcej osób pobawi się z nami;) to zaczynamy:
a banerek dla Was jest taki;)

numer 1 Dzidzia Piernik
numer 2  naparstki


numer 3 książki z dziedziny deku i ozdabiania w j. włoskim ale wszystko czytelnie wytłumaczone poprzez schematy;)



numer 4   Na plaży

dobrego tygodnia Wam życzę!

14 komentarzy:

  1. Ja chetna! Nr 2 :) A pierwszy dzien wiosny jest dla mnie obietnica cieplejszych dni, dluzych wieczorow, slonca i beztroski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jestem zakochana w naparstku ☺czyli nr.2
    a pierwszy dzień wiosny kojarzy mi się z Wagarami w szkole (nie wiem czy powinnam to pisać )☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie nagrody są fajne ale mi najbliższa jest 4 :). Mamy podobne gabaryty i co na nią spojrzę, to pewnie będę się uśmiechać hihi :).

    Co do pierwszego dnia wiosny, to jak chodziłam do szkoły, to wiadomo wagary. Teraz ... kojarzy mi się z zielenią, śpiewającymi ptaszkami. Ogólnie z całą naturą, która budzi się do życia. Jest też jeden negatywny aspekt ... Jest, to ciężki czas dla alergików, którym niestety jestem :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zdecydowanie ja poproszę książeczki . Uwilbiam taką literaturę Czyli Nr 3.
    Pierwszy dzień wiosny ... kiedyś dzień wagarowicza, dziś dzień jak codzień bez znaczenia :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z mila checia Aniu ustawiam sie w kolejce :)) Wybor jest nie latwy ,a ze cos wybrac trzeba to ja poprosze numer 1 :)) Juz jedna mamy u siebie ,ale lal nigdy za wiele :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy dzień wiosny nigdy dla mnie nie jest 21 marca. Pierwszy dzień wiosny dla mnie jest w dniu kiedy pierwszy raz czuję zapach deszczu,trawy,ziemi. Taki wiosenny zapach,pewnie też go znasz :-) Czasami w marcu czasem w maju .....

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!!!
    dziękuję za zaproszenie !
    szmaciana lala superaśna ...lubię takie gdyż przypominają mi czasy dzicństwa:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie nr 4 wpasuje się idealnie w moją łazienkę :-)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę ja! Piękne naparstki czyli nr 2.
    Pierwszy Dzień Wiosny jest dla mnie wtedy, gdy złociste słońce podczas spaceru ogrzewa mi twarz, wywołując na twarzy szeroki uśmiech a w głowie budząc nowe pomysły i ogrom chęci do działania.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zapisuje się na numer 3, pierwszy dzień wiosny to dla mnie dzień zabawy, wiadomo nie ma szkoły, sa legalne wagary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha :) dzidzia piernik! jakbym słyszała moją ciocię ;). Pierwszy dzień wiosny nigdy nie był dla mnie nawet "legalnymi" wagarami... Ten dzień zawsze miło wspominam ze szkoły, jest luźniej, nauczyciele też mają lepszy humor, a zazwyczaj po prostu jest jakaś wycieczka! A jak wiadomo wycieczki klasowe to jest coś najlepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne prezenty, chętnie poczytałaby o ozdabianiu więc stanę w kolejce po prezent nr 3 :) Banerek zawiesiłam u siebie, wiem że jest trochę późno, ale może ktoś się jeszcze skusi na takie prezenty :) A jeśli chodzi o Pierwszy Dzień Wiosny to jest to dla mnie zwiastun odbudowy - przyrody, ale także i mnie samej. Wiem, że z dnia na dzień będzie cieplej, widniej, więcej słońca co pobudza mnie do życia i sprawia że tryskam większym humorem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy Dzień Wiosny jest dla mnie zapowiedź, że słońce już będzie dodawać mi energii.
    baner na moim blogu http://zachciewajki.blogspot.com/
    wybrałabym numer 1

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!