środa, 18 marca 2015

Gościu drogi kawa czy herbata?

Jak przysłowie polskie mówi szewc bez butów chodzi i pewnie nowością nie będzie jak napisze, że dla siebie i naszych pociech robimy na ostatnią chwilę.
 Zawsze się coś znajdzie do zrobienia, przerobienia, unowocześnienia. 
Robimy pokazujemy i z znikąd pojawia się osoba zachwycona naszą pracą i  pstryk palcem, już jej nie ma. 
Postanowienie, następnym razem uszyję, zrobię coś dla siebie. 
 
 Tym razem pomyślałam, że mój stół już się prosi o nowy zestaw, nie lubię ceraty na stole, wolę coś w postaci podkładek, małego bieżnika.
I dzisiaj właśnie przyszła dostawa materiałów od Eli i postanowienie jest by uszyć coś dla siebie;) zastanawiałam się nad aplikacją co najbardziej lubię i znalazł się pomysł.
 W internecie poszukałam wzorów czajniczka i filiżanki w gratisie były wzory na muffiny  połączyłam materiały, starałam się ładnie aplikacje przyszyć kilka dodatków i zestaw gotowy.
 a oto prezencik jaki dostałam od Eli... jestem pod wielkim wrażeniem tego zajączka;)


serdecznie Was pozdrawiam, przesyłam moc buziaków !!

19 komentarzy:

  1. Świetne te podkładki uszyłaś w peknych kolorach , cudnie odszyte. Prezentują się super na Twoim stole. Ale ... ja tam nie wiem czy one tam długo poleżą :-) Pewnie spodobają się jakiejś Twojej znajomej lub inej cioci . A ta dostana też świetna, typo wielkanocna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie uszyłaś podkładki. Aplikacje rewelacyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne materiały a podkładki prezentują się świetnie :) Połączenie kolorów - idealne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładki jak marzenie, cudne!!! Piękne kolory i aplikacje.
    A ja z rana wolę kawkę:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są,a połączenie kolorystyczne nie dość,że eleganckie to jeszcze niesamowicie apetyczne : ). Też obawiam się,że zaraz komuś wpadną w oko więc się długo nie nacieszysz,zacznij od razu szyć kolejny zestaw : ))). Prezencik też zacnie się prezentuje. Pozdrowionka : ).

    OdpowiedzUsuń
  6. już podziwiałam na FB i nawet kawusię tam wypiłam ale tu muszę napisać że cudny komplecik stworzyłaś Aniu .
    Po świętach zamówię u Ciebie taki ale w czerwonych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekne podkladki! Ja wybieram herbate :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa :) Super naszyte aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowności. Śliczny zestaw wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super podkładki uszyłaś :) i piękny prezent dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne podkładki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne i bardzo pomysłowe podkładki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te podkładki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super podkładki sobie uszyłaś :).

    Ja obrus daję tylko na święta czy urodziny, a tak też korzystam z bieżników czy podkładek :).

    Zajączek rzeczywiście robi wrażenie :).

    Aha, ja wpadam na herbatkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne podkładki. Też od dawna choruję na własne ale jakoś nie mam wiary w swoje umiejętności do szycia :P

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!