poniedziałek, 2 marca 2015

Ekipa Wielkanocna wita....

Dzień dobry w ten piękny poniedziałek, jak ja kocham poniedziałki ;) jaki poniedziałek taki cały tydzień, zawsze u mnie tak jest. 
Pierwszy dzień szkoły po feriach, dziewczyny w szkole, to czas na rozwinięcie krawieckich skrzydeł.
 W tamtym roku wykonałam przed Wielkanocą kury, zające i koniki na biegunach, kilka udało mi się rozprowadzić do nowych domów. 
W tym roku postanowiłam znowu spróbować sił i zaczynam szyć tą samą ekipę. Zdjęcia pochodzą z tamtego roku, przedstawione postacie mogą różnić się kolorem i fantazją szyjącej;)podpis jest podpisem mojego dawnego bloga;)

a teraz przedstawiam:




i takie tworze  zestawy kucharza..

dobrego dnia dla wszystkich i słoneczka...

30 komentarzy:

  1. No niezła ta Twoja kolekcja zeszłoroczna. mnie najbardziej przypadły do gustu te zające i kury . Są świetne. Mam nadzieję że i w tym roku uda Ci się uszyć i rozprowadzić podobna gromadkę.
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w tym roku to postawiłam sobie troszkę inne wyzwania równie wielkanocne;) zobaczymy co z tego wyjdzie;)

      Usuń
  2. Aniu wszystko piękne u Was jak zwykle i z takim bijącym ciepłem ale kury zajefajne a zestaw kucharza super:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję, zestaw kucharza bardzo pomocny;)

      Usuń
  3. Slicznosci Aniu :))) Pieknego Tygodnia Ci Zycze :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję i wzajemnie dla Was słoneczka!

      Usuń
  4. Aniu dzisiaj dotarła przesyłka od Ciebie! Ogromnie Cię dziękuję w imieniu całej naszej rodziny z Wikusią na czele:-) Kochana jesteś:-) Mam nadzieję, że wszystko szybko się "rozejdzie" do nowych domów:-) Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga cieszę się że wszystko dotarło;) trzymam kciuki!

      Usuń
  5. super kolekcja! a szyjątka takie słodkie i wesołe! PRZEŚLICZNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuję, moją słabą stroną są żywe kolory uwielbiam je kupować i z nich szyć;)

      Usuń
  6. Cała armia wielkanocnych ozdóbek . Cudne wszystkie . Miłego szycia Anulko i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu mam nadzieję, że w tym roku też taka powstanie a tyle pomysłów w głowie się kotłuje tylko czas;)buziaki!

      Usuń
  7. śliczne :) a te zestawy kucharza bardzo fajne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne, a te zestawy kucharza bardzo pomysłowe :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. w tym oku chyba będzie już większa bomba;)

      Usuń
  10. To się naszyłaś w zeszłym roku. Same śliczności ale króliczki-grubaski na parapecie rewelacja :).

    To teraz czekam na tegoroczne twory ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi uwielbiam je szyć;) zwłaszcza te grubasy są kochane i do przytulania. A w tym roku może jakies inne twory sama nie wiem;) na razie na tapecie podkładki na stół i zestawy wiosenne i kuchenne;)

      Usuń
  11. Same cudeńka!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wizytę i wzajemnie przesyłam pozdrowienia;)

      Usuń
  12. Ale było fajnie i radośnie : ). Ciekawa jestem straszliwie co stworzysz w tym roku,czekam niecierpliwie : ).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie postacie są przeurocze :) Masz ogromy talent :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudne wspaniałości - wszystko takie milusie :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!