poniedziałek, 16 marca 2015

Anioł Radosnego Poranka;)

Dzisiaj króciutko i na temat;) bo słoneczko świeci i wybieram się z mamą na zakupy i ubieram swoje ulubione adidasy bo przecież już wiosna! 
potem kawusia, obiadek i popołudnie z dziewczynkami, które 
kończą swoje filcowe zwierzaki, więc niebawem się zaprezentują;)
Dzisiaj na luziku bez pośpiechu...
Wczoraj powstała Anielica, od kilku lat  pomagam i wspieram pewną Fundację i specjalnie dla nich szyję Anioły,  jest on podarowany zawsze podczas kiermaszów  świątecznych jednej wyjątkowej osobie, nigdy nie wiem dla kogo więc szyję tak jak czuję;)

Przedstawiam Anioła Radosnego Poranka..

wspaniałego dnia Wam życzę, witam nowych gości!

37 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten Twój aniołek, masz zdolności dziewczyno. Ja do szycia to mam dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to potrafisz robić inne wspaniałe rzeczy, świat byłby nudny jakbyśmy wszystko potrafiły zrobić, a tak uzupełniamy się na wzajem;)

      Usuń
  2. piękny :)....ja to bym takiego anioła chyba z tydzień szyła :) pozdrawiam gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze doszłabyś do wprawy, ja uczę się cały czas;) gdybyś jednak chciała samodzielnie uszyć, w zakładkach jest wykrój na niego;)

      Usuń
  3. Piękny,naprawdę taki radosny : ))). I piękna akcja w której bierzesz udział : ). Udanych zakupów życzę. Ja też się dzisiaj wynurzam w celach zakupowych : ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko i jak zakupy, moje bardzo udane;) anioły muszą być radosne by w pochmurne dni też przypominały o uśmiechu;)

      Usuń
    2. Ech,szkoda gadać z tymi zakupami. Kupiłam kawałek zielonej tkaniny bo mi potrzebna na tulipanki,ale nie jestem zachwycona tym odcieniem : (. Ale spróbuję coś z tego wymodzić ; ). Pozdrowionka.

      Usuń
  4. cudna skrzydlata Przyjaciółka :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu mam nadzieję że tak będzie na pewno dowiem się tego na kiermaszu;)

      Usuń
  5. No Aniu piekna ta Anielica , a już kreacje ma zawodową. Jak Tak patrze ne te Twoje oststnie szyjątka to mam ochote wyjąc moja maszynę :-)
    Udanego spacerku Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i mam nadzieję że to zrobisz;) i pochwalisz się i w tej dziedzinie;) bo cudne rzeczy tworzysz!

      Usuń
  6. Piękny anioł! Bardzo spodobała mi się jego nazwa, pasuje do tego aniołka.
    Zazdroszczę Ci braku pośpiechu i "luziku". Ja za godzinkę biegnę do pracy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podobno jaki poniedziałek taki cały tydzień, ale we wtorek luziku już nie było;)
      i wzajemnie pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Przesliczna Anielinka Aniu :)))) Pieknego poniedzialku Wam Zycze :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje Anielice są przecudne, i pięknie wystrojone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję, chyba już mam styl ich ubranek wyrobiony;)

      Usuń
  9. Prześliczna Anielica :) A lawendowa sukienka pięknie ją zdobi :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandra P to tak samo brzmi jak moja Ola.P;) dziękuję, co prawda nie przepadam za lawendowym kolorem ale w tym wydaniu muszę przyznać że i mi się podoba;)

      Usuń
  10. Anielinka dopieszczona w każdym calu :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze troszeczkę dopracować muszę usta ale mam nadzieję że w końcu mi się uda;)

      Usuń
  11. Anielinka cudna !!! Pięknie ją wykonałaś, sukienkę ma super. Pozdrawiam sserdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu to jest ogrodniczka, bluzeczkę szyję osobno i za uznanie bardzo dziękuję;)

      Usuń
  12. Śliczny i optymistyczny - Anioł na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od właśnie cała prawda, by szczęście gościło;)

      Usuń
  13. Super inicjatywa :).

    Anielica jest śliczna i ma cudną sukieneczkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inicjatywa powstała gdy moja Michasia miała 5 lat, jej kolega z przedszkola zachorował. Fundacja prowadziła zbiórkę i tak się zaczęło;)uczestniczymy i pomagamy w niektórych wydarzeniach;)

      Usuń
  14. piękna :) przypomina mi Anię z Zielonego Wzgórza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taka własnie zwariowana ta anielica;)

      Usuń
  15. Prześliczna Anielica i taka radosna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu i również ślę pozdrowienia!

      Usuń
  16. Śliczna Anielica, komuś sprawi wielką radość :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia mam nadzieję, że tak własnie będzie;) buziaki

      Usuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!