niedziela, 1 lutego 2015

Zimowa wersja skrzynek na skarby...

Uwielbiam niedzielne spacer od razu człowiek lepiej się czuje, gotowy do działania. 
Gorąca herbata i paluszki same układają się pod napisanie kolejnego posta. Obiecałam sobie, że jeden post na tydzień, hmmm tylko ja z tych co pisać uwielbiają.
 Naleciałości gdy prowadziłam poprzedni  blog;)
Dzisiejsza prezentacja to skrzyneczki na zimowe skarby, choć moja Michasia stwierdza, że nie wszystkie skarby zimy możemy tam schować, bo śniegu się nie da, płatków śniegu i sopli też nie a kamyczki to są zakopane. Więc stwierdziła że będą zimowe foty  w skrzyneczkach powkładane. 

Tak więc mamy:
 Zimowe Trio Niedźwiedzi Polarnych...



Zimowe Wróżki...


w prezencie dla koleżanki...

i na moje szyciowe skarby skrzynia-bo kocham Paryż


27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że tworzenie ich sprawiło i wiele radości bo ja kocham zimę;)

      Usuń
  2. Przepiękne pudełka. I bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak zwłaszcza jak się ma dziewczyny a one 1001 drobiazgów;)

      Usuń
  3. Piekne wszystkie Aniu :))) Cuudnie Ci one wychodza :) Zycze Wam Kochana Milego Nowego Tygodnia :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga wzajemnie, dochodzę do wprawy z nimi;)

      Usuń
  4. Dziewczyny kochane niesutannie mnie zachwycacie a już pudełko z dziewczynką ach.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziewczynka w Twoim klimacie, i zachwyt z wzajemnością;)

      Usuń
  5. Swietny pomysl .) Moje dzeic uwielbiaja wszelkie skrzynki na skarby :) A et sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dzieci kochają wszystko co mamy stworzą;) dobrego dnia!

      Usuń
  6. bardzo ładne te skrzyneczki, szczególnie misie i skrzyneczka z Paryżem mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, skrzynia z Paryżem to na moje wstążki są mam zamiar jeszcze zrobić dwie takie, bardzo przydatne;)

      Usuń
  7. szalejące misie są śliczne, a i z dziewczynką jest taka stylowa ;))
    fajnie napisałaś
    Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
    może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
    dużo w tym prawdy :))
    Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluś buziaki i dla ciebie wspaniałego tygodnia pełnego słońca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne skrzyneczki , na wszystkie możliwe skarby. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i wszystko w jednym miejscu Marysiu;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) zapewne to Ineczka;)))

      Usuń
  11. Bajeczne-wszystkie razem i każda z osobna : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie motywy, przyznam się że z papierem radzę sobie lepiej;)

      Usuń
  12. Po prostu prześliczne. Misiaczki przeurocze. Ale ta dziewczynka... skradła moje serce. Coś pięknego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te serwetki z dziewczynkami są bardzo ładne i jest ich mnóstwo, zawsze problem z wyborem co nałożyć na skrzyneczkę;)

      Usuń
  13. świetny pomysł, takie skrzyneczki na zdjęcia to fajna sprawa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwuś dziękuję, zdróweczka dla Was!

      Usuń
  14. Jejciu śliczne są! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny, staram się choć czasami przyznam się dużo cierpliwości jak przy szyciu;)

      Usuń
  15. Fantastyczne skrzyneczki, a z Elfami moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!