wtorek, 24 lutego 2015

wiosenne porządki i polskie napisy...

Ja już czuję zapach wiosny nie wiem jak u was, ale katar minął, dzisiaj słoneczko zaświeciło więc czego chcieć więcej. 
Moja kuchnia jest jedyna w swoim rodzaju, jest pracownią, miejscem do gotowania, picia kawy z mamą, odrabianie lekcji przy stole, a nawet rozważaniu i podejmowaniu różnych decyzji. 
Lubię gdy mogę coś w niej zmienić, unowocześnić, dodać detale.. I postanowiłam z dniem dzisiejszym właśnie to uczynić, na pierwszy plan idzie półka, tam mam w planie uszyć tłustą kurę, zielnik założyć z ziołami i grochy tym razem dwa w jednym, puszki wymalowałam i polakierowałam, wycięłam litery z materiału i nakleiłam a w środku puszek są moje przydasie..
SERCEM DOMU JEST RODZINA to jest napis, który od dawna mi towarzyszy. 
Bo dla mnie rodzina to jak cenny skarb na dnie oceanu, stary pergamin w 100 letniej butelce, jak słońce i deszcz.
Jestem domatorką, kocham swój dom, swoją rodzinę. Uwielbiam pogaduchy z moją mamą.. tak bardzo trzeba doceniać to co się ma.


Stare niepotrzebne pojemniki pomalowałam na biało, nakleiłam deku i polakierowałam. Wsadziłam tam hiacynty, doniczki będą rodzajem prezentu gdy pójdziemy w gości do mojej mamy i znajomych;) zgłaszam swoje doniczki do wyzwania z koronką


Gdy prowadziłam  poprzedniego bloga razem z mamą wymyśliłyśmy taką makatę na drzwi by trochę je
WYCISZYĆ i tak ja uszyłam makatę a moja mama stworzyła napis, efekt jest taki:



Gosi na blogu Stare pianino jest organizowana zabawa z polskimi wyrazami, cytatami, napisami, uszyłam z tej okazji torbę jako nagrodę i jeszcze do niej szykuję małą niespodziankę.
Torba prezentuje się tak;
to chyba tyle na dzisiaj, za życzenia zdrówka dziękuję, bo znacznie lepiej, co do mojej Michasi to ferie niestety spędza w domu załapała się na katar jako ostatnia z domowników;) dobrego tygodnia Wam życzę!

28 komentarzy:

  1. Jesteś po prostu szalona : ). Byłam trzy posty do tyłu i jak dzisiaj do Ciebie zajrzałam to oniemiałam od ogromnych ilości Twoich cudności : ). Wszystko przepiękne : ). Prawdziwy tytan pracy z Ciebie : ). Zdrówka Wam życzę : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika no właśnie ja taka jestem, jak to mąż mówi jak sobie coś już umyślę to muszę to zrobić;) lubię proste rozwiązania i cieszę się , że komuś się podobają a jak z nich skorzysta to już sukces.Dobrego dnia!

      Usuń
  2. ach jak u Was twórczo ślicznie :)))))
    wielki szacunek dla Was za to że tworzycie uroczą rodzinkę dając tyle ciepła innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu twórczo i ciepło w końcu wiosna idzie:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie Basiu ślemy pozdrowienia;)

      Usuń
  4. Piękne te doniczki na kwiaty! W ogóle fajne rzeczy robisz! Pozwolisz, że zostanę na dłużej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Basiu i rozgość się, cieszę się że zawitałaś do mnie;) buziaki!

      Usuń
  5. świetne jest to hasło z cukrem :)....i te wiosenne klimaty :D pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mam uśmiech na twarzy gdy goście do mamy przychodzą i nie wiedzą co mają zrobić, czy faktycznie cukier schowany, ten kto nas zna i poczucie humoru ma to zapisuje cytat na karteczce ;)dziękuje za odwiedziny:)

      Usuń
  6. No tak ani chybi nadaje się juz do leczenia , albo jestem stara. Kompletnie nie skojarzyłam faktu , że Ty to TY prze to , że założylas nowego bloga. Najpierw Cie długo nie było i pojawialas się tylko na FB. Mam nadzieje Ąniu że mi wybaczysz!! już się poprawiam. Wrzuciłam sobie Twojego bloga na pulipt głowny więc mam nadzieję że nic mi juz nie umknie !!
    A te doniczki są świetne , zwłaszcza zauroczyła mnie ta z prawej strony z tą zawadiacka kaczuszką !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko to ja taka sierota że nie zaznaczyłam że ja to ja;) a jeżeli potrzebujesz to mogę posłać kilka świątecznych na doniczki papierków;)

      Usuń
  7. mamy wiele wspólnego, też jestem domatorką, kocham mój dom a rodzina jest najważniejsza, śliczne prace i bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu:)) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu cała przyjemność po mojej stronie;)

      Usuń
  8. Piękne prace. Doniczki baaaardzo podobają mi się . Rodzina jest najważniejsza, fajnie że ją masz i jesteś szczęśliwa. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu jestem ciekawa Twoich kompozycji wiosennych;)dobrego dnia!

      Usuń
  9. Świetne puszki:) Bardzo mi się podobają, są takie wiosenne i optymistyczne:)
    I świetna makatka:) I torba fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu gdzieś te przydasie trzeba zachomikować, bo młodsze pokolenie to już tyle pasji ma i tylko jest hasło mamo mogę;)

      Usuń
  10. Wspaniały słoneczny klimat u Was panuje :). Ps. Chyba od gapię od Ciebie pomysł z wstążeczkowymi literkami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu to są literki wycinane z materiału, kupuję materiał u 100krotki;) i zgapiaj jak najbardziej!

      Usuń
  11. Pomysłowa zasłona na drzwi. Z wesołymi detalami jest piękną ozdobą .Decu doniczki na hiacynty przesłodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny, będzie mi bardzo miło gdy będę jeszcze czymś mogła zaskoczyć;)

      Usuń
  12. Super wykorzystanie starych puszek!
    Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja też dziękuję wiele się można nauczyć z Twojego blogu;)

      Usuń
  13. Ale cudne zmiany wprowadziłaś w swoim domu :).

    Napis, doniczki cuda :).

    Pomysł z wyciszaczem rewelacyjny :).

    Torba śliczna od razu chętniej będzie się szło na zakupy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko ile się u Ciebie dzieje... porządki na całego, poczułaś wiosnę! A co do domu to ja też najbardziej uwielbiam kuchnię jest dla mnie sercem domu. Stół w kuchni (przynajmniej mojej) to fundament naszej rodziny :) Ja Mamę doceniłam dopiero, gdy sama zostałam mamą i od tego czasu kawa z nią smakuje wybornie. Życzę Ci wielu długich pogawędek z mamą. Wspaniałości które stworzyłaś są śliczne i zarazem praktyczne to co ja lubię najbardziej, ale się rozpisałam. Następnym razem wyśle do Ciebie maile jak mnie tak natchniesz :) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Jedno słowo pozostawione w komentarzu dzięki Tobie
może zrodzić kolejny wspaniały pomysł jak fajnie spędzić czas;)
Dziękuję!